Busy Bessy Creatief

Totaal aantal pageviews

donderdag 1 september 2011

Borduurwerkjes afgemaakt

Weten jullie nog dat ik in een eerder blogberichtje het begin van een piepklein borduurwerkje liet zien?
Ik wilde er een schilderijtje van maken, maar heb me toch maar bedacht. Ik had geen geschikt lijstje liggen en ik heb wat tegen glas voor borduurwerkjes...


Het is een piepklein hartje geworden en het staat ook nogeens heel goed bij m'n servies. Maar even snel een stylinghoekje ervan gemaakt...

Nu had ik ook nog steeds een lap met geborduurde motiefjes liggen. Die heeft m'n schoonmoeder een keer gekregen via m'n schoonvader, die vrijwilligerswerk doet bij Ontmoeting in Rotterdam, van andere mensen. Het is alleen vreselijk jammer dat er onvoldoende ruimte is gelaten rond de diverse motiefjes.
Twee motiefjes heb ik uitgeknipt en verwerkt tot sier- speldenkussentje:




Het hartje dat ik zelf heb geborduurd bewaar ik, ik vond het zo leuk om te maken. De andere speldenkussentjes zijn bestemd voor de verkoop goede doelen. Daar heb ik verder geen binding mee.

En nu mag ik van mezelf met een nieuw borduurwerkje beginnen... alleen... ik twijfel zo.... Ik heb een heleboel leuke dingen gezien en verzameld. Wat is kiezen toch moeilijk!

12 opmerkingen:

  1. Hoi Elizabeth.
    Wat leuk al die hartjes en de speldenkussen.
    Ja kiezen is altijd moeilijk,er zijn er zo veel.
    Succes met het kiezen,ben benieuwd wat het word.
    Groetjes Hetty.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze mooi geworden! Vooral dat hartje dat je zelf heb gemaakt. Je hebt echt wat met hartjes he? Ze zijn ook zo leuk.
    Tja, het is inderdaad moeilijk kiezen, maar het wordt vast wel weer wat moois. Deze keer iets heel anders dan anders misschien?

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk hartje is het geworden, de andere dingetjes zijn ook lief om te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is het hartje lief geworden en succes met het kiezen van je volgende borduurproject,gr.Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig is je hartje geworden. heel fijntjes. geborduurd en zo leuk met die ruitjes. die andere borduurwerkjes zijn ook leuk, En dan je theeservies..Echt mooi.

    En nu ben ik heel benieuwd wat je nieuwe werkje gaat worden. ;-) misshien dan toch de badkamer schilderijtjes ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een lief hartje en samen met het servies is het een heel leuk hoekje. Neee niet weg doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lief hartje, zo tussen het servies! Over die hoesjes, het is zeker verslavend maar kost ook tijd en dat laatste is soms zoek ;).

    Liefs,
    Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een leuke borduurtjes je servies hartje is echt heel passend mooi tafereeltje zo ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schattig hartje past er mooi bij, we hebben allemaal iets met serviezen zie ik , leuk hoor.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...