Busy Bessy Creatief

Totaal aantal pageviews

vrijdag 30 september 2011

Ook al getagd....


Ja hoor, ik ben ook de "sigaar", maar ik vind het niets erg. Petra van Hallo Peetje is de "boosdoener"..
Ik heb al zoveel leuke dingen bij iedereen gelezen. Het is een uitstekend middel om elkaar beter te leren kennen. Nou, hier komen ze dan; 10 dingen over mij....

Wist je dat.....
  1. Ik enorm geniet van het bloggen en nooit had verwacht om zoveel creatieve en hartelijke mensen te ontmoeten.
  2. Ik dol ben op honden en poezen, .... maar omdat ik i.v.m. mijn werk soms lang weg ben niet de verantwoordelijkheid van het hebben van een doggie aan kan en het daarom maar bij twee schattebouten van poezen houd... 

3.    Ik veel te veel dingen leuk vind op creatief gebied en er grote golfbewegingen zijn te zien. Al een jaar lang is dit breien en haken, borduren is weer van de laatste tijd. Daarvoor heb ik veel gescrapt, kaarten gemaakt, genaaid, getekend en geschilderd en niet te vergeten aan patchwork en quilten gedaan. 
4.    Ik graag mijn eigen weg zoek in dingen leren, beetje auto-didact ben en hier erg van genieten kan.
5.    Ik uren op internet kan surfen naar informatie rondom onderwerpen die me interesseren.
6.    Daardoor (en ook door mijn hobby's) het huishouden soms schromelijk verwaarloos...
7.    Ik echt niet weet aan hoeveel dingen ik bezig ben op hobby gebied..
8.    Ik heel graag een reis per camper door Canada zou maken met mijn man...


9.     Ik niet van feestjes en verplichtingen houd...
10.   Maar ik wel heel veel zin in de blogger ontmoetingsdag heb.....!

O.., ik ben d'r al.. eigenlijk is het niet zo moeilijk. Ik had best nog even door kunnen gaan.
En nu ga ik de tag doorgeven...., aan: 
Van Tiny en  Ida heb ik geen emailadres kunnen vinden, anders had ik je nog even wat info gestuurd...
En... op de valreep lees ik nu dat ik ook nog eens door Eugenie van Nonnelien ben getagd! Haha, dat is nu meteen mooi voor elkaar!

4 opmerkingen:

  1. Ook leuk om wat persoonlijke dingetjes van jou te lezen! Met nr. 1 en 10 ben ik het in ieder geval enorm met je eens. Verrassend dat je Canada als droomreis hebt; maar je hebt het kennelijk al zó voor ogen dat die reis er vast wel gaat komen in de toekomst. Maar eerst de blogdag hihi.

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tjee Elizabeth,ik herken alle punten alleen punt 8 is bij mij Australië en ik heb wel honden en katten verder is het bijna eng om te lezen maar ook grappig en nu op naar de bloggerdag,Fijn weekend Gr.Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mocht Canada niet gaan lukken, kun je altijd nog met een camper naar de blogdag gaan ;)!

    Leuk om deze dingen over je te lezen ;) Ik zal je je portie hond voor deze week zo sturen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeetje door het weekend in keule heb ik mega veel blogjes gemist.
    Wat leuk om zoveel dingen over je te lezen.
    herken me ook wel in een veel punten

    dat verwaarlozen van me huishouden.. is er bv een van. soms geeft dat wel een vervelend gevoel. feestjes geef ik ook niet zo om. en verplichtingen dat werkt zo averechts bij mij.
    maar soms ontkom je er niet aan helaas.

    Maar de bloggerdag daar heb ik erg veel zin in.

    en die reis naar Canada.. dat gaat er wel van komen. weet ik zeker

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...