Busy Bessy Creatief

Totaal aantal pageviews

zondag 9 oktober 2022

Laatste blogbericht hier --> Nieuw blog

Ja beste mensen, het gaat echt gebeuren! Ik ga over op een nieuw blog, en dat heet Busy Bessy 2  en heeft als url busybessy2.blogspot.com
Als je me wil volgen via je leeslijst, kopieer dan deze url, ga naar je dashboard, kies rechtsboven voor manage en add, plak de url erin, klik op next en daarna op follow.



Dit oude blog is vol, na 12 jaar bloggen. Internet kan het wel aan, maar Blogger niet.
Er staan ruim 1700 berichten online, met (naar schatting) 6800 'zware' foto's en ruim 28.000 reacties.
Daardoor duurt het momenteel 2 à 3 dagen (update: inmiddels 8 ..) voordat mijn nieuwe blogbericht in de leeslijst komt te staan en wordt gezien door jullie, tenzij je direct op mijn blog kijkt. Want daar staat het nieuwe bericht wel meteen.




Ik heb een testblog en daarmee e.e.a. uitgeprobeerd. Daar had ik totaal geen problemen.
Via een tip van één van mijn bloglezers heb ik contact gehad met Nicole van Bloggen en Loggen.
Ik heb hele goede tips gekregen van haar en verschillende keren aanpassingen gedaan via dashboard, maar het heeft niet geholpen. Nicole blogt al 15 jaar en als ik het goed heb, onderhoudt ze 15 verschillende blogs!

Dus ik heb de scherven bij elkaar geveegd en mijn conclusie getrokken. Het oude blog blijft gewoon bestaan met alle berichten erop. Maar voortaan blog ik HIER
En natuurlijk blijf ik jullie ook allemaal volgen!

12 opmerkingen:

  1. Opgeslagen en toegevoegd aan mijn lijst van blogs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb het ook toegevoegd aan mijn lijst met blogs. Een goed besluit
    heb je genomen Elizabeth anders is het alleen maar ergernis.
    Kan niet wachten op je eerste berichtje, hihi voor jou zal dat een
    weelde zijn de snelheid die je dan weer bereikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. creatieshaken-ria11 oktober 2022 om 16:04

    Ik heb mij als volger toegevoegd op je nieuwe blog.
    Alleen kan ik er niet op reageren via google

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb een instelling veranderd, misschien dat het nu wèl lukt...

      Verwijderen
  4. creatieshaken-ria12 oktober 2022 om 15:41

    Nu is het gelukt alleen komt mijn afbeelding er niet bij weet iemand raad.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ik heb het gezien. Ik heb de instelling gemaakt dat iedereen (anoniem) kan reageren, en volgens mij heeft dat als gevolg dat je afbeelding er dan niet bij staat...

      Verwijderen
  5. Tuurlijk ga ik je daar volgen komt weer helemaal goed ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ben meteen even op je nieuwe blog gaan kijken en ben volger geworden.
    Ik hoef je dus niet te missen😊.
    Tot daar!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik ga kijken op je nieuwe blog... succes ermee in elk geval.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goed besluit, aan ergenis heb je niets. Ik heb je toegevoegd aan mijn leeslijst.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik blijf je volgen via je nieuwe blog, zal later even kijken hoe ik je toevoeg aan mijn leeslijst. Ik verklein mijn foto's altijd, omdat ik in het begin van iemand anders gelezen had dat je blog vol kan raken.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dank je wel voor je lieve reactie, nee ik blog niet meer want het was idd een zwaar jaar. Mijn man zit nu in een zorginstelling ( te jong ) en van elkaar gescheiden zijn is heel erg moeilijk.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...