Busy Bessy Creatief

Totaal aantal pageviews

woensdag 21 september 2011

Blogger ontmoetingsdag ???


Ik loop er al een tijdje over te denken... Het lijkt me zo vreselijk leuk om een dag te organiseren waarop een heleboel "bevriende" blogdames elkaar life ontmoeten.

Natuurlijk is het een mega organisatie, maar ik wil eerst eens peilen of er voldoende animo voor is.
Desnoods kan het natuurlijk ook best kleinschalig. Afhankelijk van het aantal deelnemers en ieders woonlocatie zullen we een centrale ontmoetingsplek moeten kiezen. Maar dat is van later zorg. Ik heb al wel wat in gedachten...


In eerste instantie wil ik graag weten welke mensen zin hebben in zo'n dag. Laat dan hieronder een reactie achter, het verplicht nog tot niets.
Al gelang het aantal liefhebbers kom ik met een aantal nadere vragen over de details van deze dag. Ik wil graag dat het een gezamenlijke activiteit wordt en niet mijn dag. Je reacties op deze vragen kun je dan per email aan mij doorgeven, want dat hoeft natuurlijk niet heel blogland te lezen!
Dan weet ik een beetje jullie voorkeuren en natuurlijk hoop ik ook dat er "meiden" zijn die me willen helpen om deze dag een succes te laten worden.

Ik heb er zin in !!                         Jullie ook????

30 opmerkingen:

  1. Daar had ik ook al eens aan gedacht ...een leuk idee...ik doe graag mee in mate van het mogelijke op dit moment...als ik goed ben kan ik me verplaatsen per trein,geen probleem ...alleen vanaf eind oktober tot Kerst moet ik alle dagen naar Anwterpen voor mijn bestralingen , in het weekend geen probleem.....

    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee!
    Ik zit juist net te denken: je komt zo'n beetje overal dezelfde gezichten tegen haha. Lijkt mij heel leuk om die mensen eens in het echt te ontmoeten, dus ik zeg: JA!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb geen idee waar je ergens woont ;-) maar als het mogelijk is, vind ik het een ontzettend leuk idee!! Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een super idee!!!!!!!!!!!!

    Kom maar met een datum en ik zorg dat ik er bij ben ;) :) :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het een heel goed idee,ik heb een paar jaar terug ook zo'n meeting gehad bij hobbydoos.
    Toen moesten wij naar Ede en ben ik vanaf Apeldoorn met iemand mee gereist.
    Later niet weer want dat was nog verder uit de buurt.
    Leuk om de blogvrienden in het echt te ontmoeten.
    Groetjes Hetty.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lijkt me leuk! Als het niet te ver weg is lijkt het me erg leuk om te komen!
    Groetjes, Jonneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lijkt mij een vreselijk leuk idee,
    groetjes Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Natuurlijk kom ik en ik wil je wel helpen ook. Leuk idee! Op 12 november heb ik een afspraak waar ik niet onderuit kan, maar de andere zaterdagen ben ik vrij. Groetjes, Catherine.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Vind ik een superleuk idee, het lijkt mij enig om iedereen eens in het echt te ontmoeten.En deze "meid" wil best een handje helpen met de organisatie.Dus geef maar een brul,Elizabeth!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik hoop alleen dat het niet te ver uit de buurt is voor mij, ik woon over de grens hè hahahahhaah

    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. We zoeken in elk geval een plek die centraal ligt voor ons allemaal. Maar als er "uitschieters" zijn qua woonplaats wordt het wel lastiger...
    Marjo, we gaan natuurlijk proberen dat jij er bij kunt zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het lijkt me heel leuk en ik wil graag meedenken.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een animo Elizabeth!
    Natuurlijk wil ik je ook helpen als dat binnen mijn mogelijkheden ligt!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Afhankelijk van waar en wanneer ben ik van de partij... Hoewel de meesten voor weekend zullen gaan, heeft doordeweeks juist mijn voorkeur: OV-studentenkaart ;))


    Heb met de Anna Burda in m'n handen gestaan. Die tassen zijn inderdaad prachtig, maar aangezien m'n hobbybudget voor deze maand er al weer door is (en de rest van het budget ook), heb ik m'n toch maar laten liggen... Al was het best wel moeilijk ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi!
    Leuk idee. In principe wil ik wel, maar ik ben een beetje beperkt i.v.m. onze winkel. Maar zeker interesse - hou me op de hoogte :-)
    Groeten,
    Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lijkt me ook leuk, liefst in het weekend, of in de herfstvakantie he.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het zou er een beetje aan liggen waar het is, of het een beetje te bereizen is, en uiteraard wanneer, maar op zich lijkt het me wel heel leuk om mede-bloggers te ontmoeten!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. het is een leuk idee of het wat voor mij is weet ik (nog) niet. En het moet wel een beetje makkelijk met openbaar vervoer te bereiken zijn.

    in ieder geval succes met denken';o)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Lijkt me leuk!! Ik ben in afwachting op de lokatie.
    Liefs Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuk idee! Het hangt er van af waar het is en welke dag of ik kom. Maar het idee is super leuk om elkaar eens te ontmoeten.
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Lijkt me erg leuk! Maar idd hangt van de plaats af...
    Groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Jaaaaaa, lijkt me ontzettend leuk.
    hangt inderdaad van veel factoren af, plaats werk maar in ieder geval sta ik er positief tegenover.
    en wat betreft werk, mocht het niet uitkomen, kan er nog geruild worden.

    leuk Elizabeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Alles nog eens goed doorgelezen. Ja super leuk idee.. een gezamelijke activiteit.. Als het maar geen bungie jumpen is of dat soort gekke dingen. dan doe ik graag mee.. een centraal punt zal moeilijk worden. doe maar Utrecht :-) is voor mij 20 minuten met de trein. haha.
    Nee hoor, maar zou wel handig zijn als het met openbaar vervoer een beetje centraal ligt.

    We kunnen bv ook naar het tasjesmuseum gaan in Amsterdam.. en dan allemaal met onze eigen gehaakte of gebreide tas...

    En ik wil ook best een handje meehelpen.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een leuk idee Elizabeth en om iedereen te ontmoeten lijkt me ook zo leuk. Natuurlijk wil ik ook mee helpen en ben benieuwd wat je allemaal in petto hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Het lijkt me heel leuk om iedereen te ontmoeten Elizabeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Klinkt heel leuk Elizabeth! Voor mij persoonlijk hangt het ook van een aantal factoren af waaronder locatie en op welke dag het wordt georganiseerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Mij lijkt het ok een heel leuk idee! Als het plan wat meer omlijnt is kunnen we misschien op ons eigen blog ook een oproep doen zodat er meer mensen van op de hoogte zijn. Er zijn genoeg leuke locaties te bedenken! Als je hulp nodig hebt geef je maar een gil. Ik organiseer regelmatig grote bijeenkomsten en weet wel wat leuke locaties.
    Hartelijks

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...