Busy Bessy Creatief

Totaal aantal pageviews

zaterdag 24 december 2011

Sneeuwkristallen aan een hanger...

Men neme een metalen hanger van de stomerij, zo'n ding dat je meestal gewoon weg gooit... Je omwindt het met  wol of katoen, òf je haakt er vasten omheen. En dan heb je een prachtige hanger om je creatieve frutsels aan te hangen..



Een tijdje geleden haakte ik een heleboel kristallen. De grootste kristallen zijn volgens een patroon van crochet memories, de middenmaatjes van Drops en de kleintjes komen van Attic 24 en uit Eline's winterhuis.


De hanger hangt bij mij voor het raam, maar het viel niet mee om op die locatie een duidelijke foto te maken. 
Ik heb ook best zin in echte sneeuwvlokken, maar een witte kerst zit er dit jaar niet in...

15 opmerkingen:

  1. Oh wat ziet dat er gezellig uit Elizabeth.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi zeg! Leuk zo, al die verschillende maten bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat mooi zeg, een onthoudertje voor volgend jaar! Ik hb ook zin in winter, maar aan de andere kant stoken we wel goedkoper nu. Prettige kerstdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dat ziet er supergezellig uit.........

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het staat heel sfeervol.
    Fijne kerstdagen en een mooi 2012,
    lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk idee! Weet je ik heb mijn eerste blok gebreid, eigenlijk heb ik behoorlijk wat ufo's maar telkens zie ik die leuke blokken en kon het niet laten ;)) Je ziet het binnenkort wel op mijn blog.

    Groeten Miny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk creatief idee weer.
    Hele fijne kerstdagen gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is dat mooi! Ik krijg helemaal zin om zoiets te maken. Vooral de onderste foto zit vol sfeer.
    Kerstgroeten van Willemien.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gezellig hoekje. Als je je ogen een beetje dichtknijpt dan lijkt het net echt te sneeuwen.;-). Goede Kerstdagen en een voorspoedig en creatief 2012 gewenst. Groetjes, Catherine.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ohhhhhhhhhhh wauw wat mooi gedaan, super.
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. schitterend gemaakt, voor jou toch een beetje een witte Kerst ;)
    Ik wens je gezellige dagen toe,
    grtz Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. dat ziet er schitterend uit, wat een leuk idee.
    die kristallen staan ook nog op mijn to do lijstje, heb er speciale katoen voor gekocht maar de tijd werd er niet bij geleverd.

    hele fijne feestdagen en een creatief 2012 ( maar dat zal bij jou wel lukken!)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lieve Elisabeth, dank je voor je goede wensen! Ook jou wens ik hele fijne Kerstdagen, geniet er van.
    liefs
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. prachtig Elisabeth!

    fijne dagen, liefs Anna.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...