Busy Bessy Creatief

Totaal aantal pageviews

vrijdag 16 december 2011

Hermine en Gerdine ...

Waar was ik de afgelopen week zo druk mee bezig? Ik was engeltjes aan het breien, heus waar...


Ik had op de blog van Jeanet al een paar keer zo'n prachtige engeltjespop gezien. Ik kon haar niet vergeten en heb het patroontje aangevraagd.
Ook in "mijn creatieve hobby" stond een prachtige engelpop om te breien. Ik heb ze beiden gemaakt.
Gerdine komt uit het tijdschrift en is wat forser. Hermine is de engel van Jeanet, en is ragfijn.



Het in elkaar zetten was eigenlijk meer werk dan het breien. Oeps, wat viel dat tegen.
Nu zitten ze samen in de vensterbank en houden ze alles in de gaten...


De poezen hebben al zitten snuffelen, Spooky weet intussen dat ze op moet passen met kaarsen en Boofy is erg gecharmeerd van Hermine en heeft haar intussen alle hoeken van de kamer laten zien.., grrrrrr...

21 opmerkingen:

  1. O wat zijn ze mooi!! Echt enig engelachtig!
    Maar oon jij niet in NL dat je je taartrondjes zelf moet knippen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldige engeltjes Elizabeth! Heel mooi gemaakt.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie dames. Ken je de engeltjes uit de Creatieve hobby van vorig jaar? Die zijn ook zo leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schattige engeltjes en je poezen zijn bengeltjes, ik zie het helemaal voor me!!! Leuk dat ze gebreid zijn een variatie op de Tilda engelen van Ravelein die zijn ook zo leuk. Je hebt wel engelengeduld hoor om er gelijk twee te breien en ze zijn zo leuk aangekleed, groetjes Roos.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zien er geweldig uit, het patroon heb ik ook bij Jeannet aangevraagd, maar ik schiet niet op, er komen steeds andere dingen langs.
    Gelukkig heb jij ook katten(of poezen) die lekker uit de band springen zo nu en dan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn prachtig! Mooie foto heb je er van gemaakt. Breiwerk heeft toch altijd een onvoorstelbare aantrekkingskracht op poezen. Grappig om dat bij de diverse bloggers te lezen :)

    fijn weekend en een lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een prachtige engelen, heel knap van je

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat zijn de engelen mooi geworden, mooie foto trouwens en wat een leuk verhaaltje over de poezen,
    groetjes Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat zijn ze mooi geworden deze dames en heerlijk zo'n ondernemende kat het zou onze Ko kunnen wezen dat is ook zo'n ondeugd,fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. oh, wat zijn ze leuk! Echt prachtig!!! Wat een werk moet dat zijn geweest! Het is inderdaad jammer dat we niet veel verkocht hebben.. maar ja.. volgende keer beter hopelijk! Fijn weekend! liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat zijn deze mooi geworden, echt super. Mooi gemaakt.
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Allereerst: wat een schattige engeltjes zeg!
    Als tweede: Je bent in de prijzen gevallen! Jouw lootje is getrokken uit een heleboel reacties op onze give-away (Breien-en-beppen). Mail je ons je adres dan kunnen wij het pakketje naar je toe sturen!
    Fijn weekend!
    Janine en Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat ontzettend leuk Elizabeth, Ze zijn werkelijk prachtig. Daar mag je best trots op zijn.
    Jeetje nu heb ik zowaar eens 2 dagen niet geblogt en gereageerd... ik mis alle leuke dingen (hihi)
    Maar komt goed vanaf dinsdag heb ik 6 dagen vrij :-))) Heerlijk.
    Geniet van je Engeltjes met de kerst

    en een fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw, die zijn mooi geworden.

    Fijne zondag verder.

    groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schatten van engeltjes!
    Mijn katten hebben ook een voorkeur voor het spelen met kerstversiering in plaats van met hun eigen speelgoed. De kerstboom heeft afgelopen vrijdag dus een duikeling gemaakt. En dan denk je inderdaad even grrrrr...
    Groetjes, Jonneke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je kerst engeltjes vind ik schattig.
    En je kerst ballen en andere creaties zijn super.
    Een leuk blog met leuke creaties.
    Groetjes ria

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ze zijn erg leuk! Ze hebben zo iets lieflijks. Een twee wordt denk ik volgend jaar! Het is vooral het in elkaar zetten,wat een boel werk is. En dat is niet mijn favo bezigheid. Hebben ze bij jou hun plekje al in de huiskamer?

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...