Busy Bessy Creatief

Totaal aantal pageviews

donderdag 22 december 2011

Gekregen van Suus en Janine...

Een tijdje geleden plaatste ik berichtje van de give away van Breien en Beppen. Natuurlijk had ik zelf ook meegedaan, want ze hadden zulke leuke spulletjes weg te geven, echt helemaal mijn ding.

En wat gebeurde er? Van 't weekend had ik mail van Suus en Janine: ik was één van de twee bofkonten!
En dat laatste is niks teveel gezegd...
Gisteren zat ik lekker thee te drinken toen ik de postbode verwoede pogingen hoorde doen om alles maar door de gleuf te krijgen... Ik gauw kijken in de gang en te midden van alle kerstkaarten lagen twee pakketjes, en jawel hoor.. voor mij!


Ooooh.., wat zag dat er betoverend uit, wat een schitterend papier...! Ik pakte het bovenste pakketje als eerste uit... 
Heel mooi opgevouwen en samengevoegd tot een prachtig geheel haalde ik voorzichtig dit stapeltje eruit:


Een drietal hartvormpjes om als patroon te gebruiken, een hele leuke sleutelhanger met het label van Jansus & Jansus, witte en rode knoopjes, 4 verschillende stofjes in rood-wit-roze tinten, kantjes en lintjes en 4 strengetjes bijpassende borduurzijde...
Wow.., ik lijk wel jarig!

En toen de andere envelop, die voelde best dik aan. Daar had de postbode de meeste moeite mee gehad, denk ik.
En kijk, dit zat erin: 


Een pakket bandjesgaren van Scheepjes, waar je een hele leuke sjaal mee kunt breien. En een erg lief kaartje van Janine en Suus, dankjewel!


Bij het garen zit een beschrijving hoe je deze sjaal kunt maken..., leuk hè?


Janine en Suus, hartelijk bedankt voor deze mooie spulletjes. Ik ben er erg blij mee!

12 opmerkingen:

  1. wow jij bent verwend, super, geniet er maar lekker van.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tjeetje wat een onwijs mooie Give Away .... heel veel plezier ermee (dat gaat zeker lukken!!!!!)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een bofkont ben jij!

    Wat 'n leuke dingen heb je gekregen. Ben benieuwd wat je er van gaat maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als je zoiets uitpakt dan lijkt het toch net of je jarig bent??? Geniet maar van al dat moois en t.z.t zien we wel wat je er mee gedaan hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een verwennerij. Leuk hoor.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd, Elizabeth!! Wat leuk dat jij 't gewonnen hebt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha grappig dat ik op jouw blog terrecht kom via een ander blog. Ik heb nl het andere pakketje gewonnen. En het was precies hetzelfde. Ik hoorde de postbode frutten bij de brievenbus, dacht bel dan ff aan. En toen lag er niet 1, maar 2 pakjes op de mat. Lekker knutsleen in de kerstvakantie dus. Jij ook veel knutselplezier met je pakjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heerlijk om zoveel verwennerij door de brievenbus te krijgen, geniet er maar van!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat is nog eens een leuke verrassing, zo vlak voor de kerstvakantie! Veel plezier ermee.

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi kerstpaketje :-) al die mooie spulletjes zijn zeker wel aan jou besteed.
    Veel plezier ermee

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...