Busy Bessy Creatief

Totaal aantal pageviews

zaterdag 10 december 2011

De winnaar van de prijsvraag is...

Twee weken geleden heb ik een prijsvraag uitgeschreven ter ere van 1 jaar bloggen..
De vraag was: "Naar welke creatie op mijn blog is het vaakst gekeken naar mensen?"



Het beantwoorden van die vraag viel niet mee. Sommigen gooiden wel hoge ogen, maar pas bij een tweede poging kwam het goede antwoord.



En de oplossing kwam van Linda van Kaartcreaties ...

Berichten
Meer ▸
4 jun. 2011, 11 opmerkingen
3.021 Pageviews
30 mrt. 2011, 10 opmerkingen
2.312 Pageviews
14 apr. 2011, 12 opmerkingen
751 Pageviews
17 jun. 2011, 14 opmerkingen
560 Pageviews
5 mrt. 2011, 7 opmerkingen
518 Pageviews



Zoals je kunt zien, zaten anderen soms best dicht in de buurt met hun antwoord over de Hawaïbloemen en de Afrikaanse bloemen...

Linda, als jij je adresgegevens naar me wilt mailen... Dan ga ik een leuk pakketje naar je toe sturen!
En ik wil jullie allemaal bedanken voor het meedoen!

11 opmerkingen:

  1. Proficiat aan Linda, was geen gemakkelijke prijsvraag hihihihi

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Linda!
    Het was zeker een lastige vraag.... We hebben in ieder geval allemaal heel hard er over nagedacht en dus indirect ook aan jou, hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte,Linda, het was geen makkelijke vraag maar idd.ik heb wel honderd keer naar het patroon gekeken want ik heb het hart heel wat keren gemaakt dus ik had het kunnen weten,fijn weekend Elizabeth,groetjes van andere Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zat er dan ook niet zover van , hé! Toch leuk voor de winnaar!
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohhhh wat leuk, ik lees het net pas want we waren de hele dag op pad. Dank jullie wel voor de felicitaties. Via dit patroon kwam ik ook op dit blog terecht want ik was op zoek naar een hartje, grappig hoor.
    Ik zal je meteen een mailtjes sturen, dank je wel hoor,
    groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd Linda!
    En Elizabeth, wat leuk om te weten waar bij jouw het meest naar gekeken wordt. Het hartje is inderdaad ook wel heel mooi. Het staat nog op mijn te maken lijstje.
    fijn weekend verder,
    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  7. grappig om de stats te bekijken bij mij is het gastendoekje Patroontje het meest bekeken maar dat stond ook op freubelweb dus vandaar de meeste hits
    Gefeliciteerd linda ..
    vond het niet zo makkelijk om te raden want je blog staat vol met leuke dingen Elizabeth ;-)
    maak er dan regelmatig met veel plezier gebruik van

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een enig hartje, Elizabeth. Tja, wel handig, zo'n berichtje tussendoor. Ik blog nog niet zo lang en de "hot items" op je blog pak ik zomaar even mee. Ik had ze niet willen missen. Vandaag heb ik je ballen per post gekregen. Heel hartelijk bedankt dat je zo spontaan meedoet. Leuk hoor; zo'n verrassingspakketje. Ben nu bezig met een berichtje hierover voor m'n blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke prijsvraag, helaas gemist.
    Het hartje is ook erg mooi.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oeh, wat spannend he ;)

    Ik zal alvast verklappen dat het een envelop is. Past net door de brievenbus. Tenminste, bij ons thuis. Moest wel even duwen, want het is een behoorlijke dikke envelop. Hoop dat jouw postbode ook even wilt duwen. Niet te hard, want dan knapt het vacuuumzakje ;) Klein trucje om de sjaal toch in een envelop te krijgen :P

    Wat lief dat je de punten tzt naar me op wilt sturen. Hier drinken we ook alleen maar Pickwick thee. Maar heel hard gaat het dan niet. Koffie(pads) van DE vind m'n moeder niet lekker. Die drinkt het huismerk van de Plus... Grmpf ;)

    Foto's van m'n deken staan online ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...