Busy Bessy Creatief

Totaal aantal pageviews

maandag 18 maart 2013

Kopje thee ..., met spelden?




Bijna elke dag zet ik wel iets weg op één van mijn pinterest boards. Er zijn zoveel leuke dingen om te maken en ook zoveel leuke ideeën...
Maar alles goed en wel; opeens besefte ik dat ik eigenlijk helemaal nooit iets van al dat leuks wat ik pin zelf maak. Ik gebruik wel m'n boards wel wat betreft de haak-en breisteken, maar ik vond het wel eens tijd worden om een leuk klein werkstukje tussendoor te doen.



Dus haakte ik dit speldenkussentje in de vorm van een theekopje. Het is een patroontje van Lion Brand, even gratis lid worden en je hebt toegang tot een heleboel leuke patronen!
Ik had al snel de smaak te pakken en haakte er nog een paar...
Ideaal als klein cadeautje en ook om restjes op te maken.




20 opmerkingen:

  1. Die heb je leuk gemaakt! Inderdaad ideale cadeautjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb hetzelfde met pinterest, en maar pinnen, maar daadwerkelijk iets maken zelden;) Leuke kopjes, ik heb er ook eens eentje gemaakt.
    Groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn inderdaad leuk Elisabeth, gelukkig heb je mooie kleuren uitgezocht.....ik wordt een beetje eng van die paaskleurtjes op al de blogs!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja hoor doe mij maar een kopje thee met spelden whaha...ze zijn superrr leuk !!

    Groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind ze schattig, vooral ook het labeltje van het theezakje!
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. whouh wat zijn die leuk, en ontzettend handig

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die zijn heel erg leuk!

    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lieve "theekopjes"! En goed gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Hoi,

    Gezellig èn handig!

    Ook nog eens leuk om te maken.

    liefss

    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige speldekussens ...

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. By the way: ik heb mezelf ook maar even aangemeld....., de theekopjes lieten met niet los...
    Morgen dus op zoek naar katoen en beginnen!!!!
    Dank je!!!
    Liefs, Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Echt leutig! Ik zal eens rap op die site gaan kijken... patroontjes zijn altijd welkom, tenslotte. Bedankt voor de tip :)
    Groetjes,
    Rian

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Enig zijn ze, die kopjes!!
    Op mijn blog heb ik nog een opmerking geplaatst voor je!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ontzettend leuk zijn ze!! Leuke kleurtjes ook!
    liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ze zien er heel erg leuk uit.........

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk speldenkussentje Elizabeth!
    Groetjes, rita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oooooo ik ga gauw mijn zus hier op wijzen, misschien........ @

    BeantwoordenVerwijderen
  18. dit past leuk bij de petit fours....

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...