Busy Bessy Creatief

Totaal aantal pageviews

woensdag 29 januari 2014

Sterre is blij ... maar, ....


25 januari 2014
De laatste dagen is Sterre helemaal in haar nopjes. De skibroek en bijpassende sokken zijn af en ze doet ze ook niet meer uit.
Bovendien heeft ze heel lief aan mij gevraagd of ik nog een hoofdband en een rugzak voor haar wil maken ...



Zodra ik ga werken, zit ze achter mijn laptop. Nou vind ik dat niet zo erg..., maar ik ben wel benieuwd naar wat ze aan het doen is...
Ook heb ik haar al een paar keer aan de telefoon zien zitten... (ik ben nu al bang voor de rekening...)
Dat ze iets in haar schild voert is duidelijk... En dat ze er plezier in heeft ook...
Maar of ik er nu wel zo blij mee kan zijn?



Waar ik wel blij mee ben, is dat ze weer gewoon gaat slapen als het tijd is. Ze kruipt weer in het poppenbedje, maar ik hoor daar wel veel gefluister voor het slapen gaan...
Eigenlijk ben ik super nieuwsgierig, maar ik zal het met tact of juist slim aan moeten pakken.

27 januari 2014
Ik weet het nu wel zeker dat ze iets aan het uitvoeren is! Sterre zit beslist geen spelletje te doen om m'n laptop... Ik heb gekeken naar de geschiedenis van Internet Explorer. Je kunt daar precies zien welke sites de laatste dagen bezocht zijn...
Bv. deze site ...., maar ook hier heeft ze gekeken...



28 januari 2014
Ik heb haar vandaag betrapt toen ze achter m'n laptop zat. Ze had "google translate" voor zich en liet een stukje tekst vertalen in het Noors! O, die duvelse meid, wat is ze aan het doen!
En nu heeft ze zelf ook een gmail account aangemaakt, en ze is wel zo slim om zichzelf steeds af te melden, dus kan ik haar mailtjes niet lezen!



29 januari 2014
Sterre wil naar Arne en Carlos in Noorwegen.... Het hoge woord is eruit!
En ze heeft al heel veel vriendinnen gebeld en gevraagd of ze ook mee willen, dus jullie zijn gewaarschuwd...
Ik probeer straks verder met haar te praten, want ze is nu niet aanspreekbaar!

O, wat moet ik toch met haar beginnen????

20 opmerkingen:

  1. Ik kan haar geen ongelijk geven! Een bezoek aan Arne en Carlos kan ik niet garanderen, maar ze is hier van harte welkom! Wij hebben sneeuw....
    Groet, Annemarije

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow... naar Arne en Carlos.... Toe maar... ze doet niet voor minder!!
    Die rugzak die ze krijgt.... past daar nog een passagier in?

    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heeft ze nog een begeleider nodig? Weet de weg nog van maart 2013. Het was geweldig. Dus Sterre, grijp je kans als je kunt en ga.
    Groet,
    Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele fijne reis Sterre. Lange neus naar Elizabeth.....;)
    Eigenlijk wel een beetje zielig voor haar; wie weet..... Ze heeft toevallig binnenkort wel een weekje vakantie.
    Groet, Willemien.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, wat wil je, met zulke kleding moet je de sneeuw wel opzoeken. Ik ben benieuwd wie er allemaal met je meegaan Sterre!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Als we dan hier geen winter krijgen....Nee die Sterre heeft dat slim aangepakt!
    Greetzz MG

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Misschien mag je mee van Sterre, zou wel leuk zijn de breiende heren te bezoeken toch
    Mooi verhaaltje voor het slapen gaan, dat ga ik dus nu doen
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk blogberichtje heb je gemaakt,
    nu Sterre ziet er geweldig uit in zijn Noorse outfit,
    super knap gemaakt!
    Groetjes Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ziet ze er mooi uit, die trui, helemaal geweldig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een heerlijk verhaal en wat ziet Sterre er prachtig uit.
    Hier is een Beer die wel met Sterre mee wil ................... ze is nu even buiten met haar ski's, weer even oefenen op de heuvels hier (besneeuwde molshopen).

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Sterre ziet er geweldig uit in haar nieuwe outfit, klaar om op wintersport te gaan! Maar wat een meid met pit heb jij daar in huis zeg!!! Zomaar je laptop en telefoon gebruiken, die heeft echt wel lef :-) Hopelijk leest Willy Wolmuis en Lily dit blogje niet of zij staan ook nog te springen om mee te gaan...
    Benieuwd naar het vervolg!!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi ik vraag me af of ik ook een sterre op mijn bank kan plaatsen.
    Waar komt sterre vandaan

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie outfit heeft Sterre aan en och, naar de breiende mannen in Noorwegen gaan heeft wel iets, misschien mag je wel mee :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat je met haar aan moet? Nou, simpel gewoon meegaan. Iemand moet haar toch een beetje in de gaten houden, daar in dat heerlijke Noorwegen. En dat kun je maar beter zelf doen. Nietwaar?

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Bij Juliëtte op de koffie is een optie!

    Veel liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een ondernemend type ;-) Misschien moetje het heft in eigen handen nemen en een trip naar Noorwegen organiseren, er zijn vast meer die mee willen. Ga jij mee als begeleiding.... een ontmoeting met de heren zou natuurlijk heel erg tof zijn....

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zo te zien ziet Sterre het helemaal zitten en heeft ze het reuze naar haar zin.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dat wordt een reisje Noorwegen, pak je winterspullen maar alvast tevoorschijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Sterre ziet er al echt Noors uit in haar leuke outfit.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuk verhaal van Sterre, vandaar dat ze een winterse outfit moest, wens haar veel plezier op haar reis naar het verre noorden!
    Groetjes,
    Christelle

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...