Busy Bessy Creatief

Totaal aantal pageviews

dinsdag 28 januari 2014

Special photo ... (19)



11 opmerkingen:

  1. Tsja, het maakt niet uit wat voor kleur je bent, uit wat voor hout je gesneden bent; als het regent en je hangt aan de waslijn wordt je nat ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Pinterest, I love it.
    Ik heb hem gepind op Waaiend in de wind.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, nou, die was kon je hier vandaag ook maar beter binnen hangen. Was verbaasd op weerbericht te zien dat het in de rest van het land zo zonnig was :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zou daar toch niet graag mijn witte was aan ophangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi in eenvoud....
    (de breiende opa van vorige week heb ik als achtergrond op mijn telefoon gezet, ik geniet nu iedere keer van hem als ik de telefoon pak ;-)
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een speciale foto dat klopt.
    Ik moet direkt aan mijn moeder denken. Wasknijpers op deze manier aan de lijn dat kon echt niet vond ze.
    Fijne dag
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die hangen daar mooi te wachten tot ze weer hun werk mogen doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oh wat mooi Elizabeth, iets heel simpels maar je moet er wel oog voor hebben.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...