Busy Bessy Creatief

Totaal aantal pageviews

vrijdag 24 januari 2014

Special photo ... (18)





9 opmerkingen:

  1. Heb ik daar niet een steekje laten vallen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha, geweldig, het gaat opa niet heel gemakkelijk af zo te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke foto! Een breiende opa, zou mijn hubbie, als hij in pensioen is, ook zo worden???? haha, ijdele dromen denk ik.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke foto, ik las laatst in een tijdschrift dat er steeds meer mannen gaan handwerken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig haha!!! Heb de linkjes gevonden, dank je!!!
    liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een inspanning voor deze man, maar wat houdt ie de naalden ook vreemd vast.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dikke glimlach op mijn gezicht, dank je wel!
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...