Busy Bessy Creatief

Totaal aantal pageviews

dinsdag 29 maart 2022

Anita


Vorige week liet ik zien hoe Fluffy uiteindelijk was geworden. Op de foto hieronder zie je haar nog een keer helemaal ...

Kijk goed naar haar buik, want je kunt goed zien dat ze al wat rondingen begint te krijgen op deze foto.

En dat was bepaald NIET van de paaseitjes...

Fluffy had dus niet gelogen, maar er was iets heel anders aan de hand!

We zaten eind vorige week juist aan de koffie met onze schoondochter, toen we een gekreun hoorde uit de kamer 'van Guus'. Nou ja, die kamer is niet echt van Guus, maar er staat wel een peuterbed en al het speelgoed, maar ook een bureau en een kast, en de kinderstoel...

Er was daar duidelijk iets aan de hand! Petra en ik liepen allebei tegelijk naar het kamertje en al snel had Petra door wat er aan de hand was...
'Haal mijn verlostas maar snel uit de auto', zei ze...
Ik  stond perplex, dat snap je wel.
Hoe in de wereld was dit mogelijk?


Maar ze had gelijk! Nog geen uurtje later mocht ik de kraamkamer betreden en deze foto maken:


Fluffy vertelde dat de kleine Anita heet. Ze is heel zorgzaam voor haar baby.

'Maar waar is de wieg, oma?' vroeg Guus
Tja, die hadden we natuurlijk niet... Dus ik ben als een malle aan het haken gegaan.
En Guus vond ook nog dat de baby een dekentje moest hebben. Een blauwe!


Tjonge zeg, dat was me het dagje wel!

16 opmerkingen:

  1. Zo te zien komt kleine Anita niets tekort !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een toestand zeg. Gelukkig dat je schoondochter er was, want hoe had je dat allemaal in je eentje moeten doen? En wat fijn dat jij meteen een wiegje en dekentje kon maken. Mooie naam trouwens: Anita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met de geboorte van Anita!
    Ik wens jullie veel liefde toe.
    En ik zie dat Fluffy een goede moeder is.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Guus weet helemaal hoe het hoort; een baby hoort in een wieg!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het moet toch niet gekker worden met die poppen! Maar nu het er toch is: gefeliciteerd PoppenOMA! Het is werkelijk een dot van een baby.
    Ik was nog van plan om ooit een tovenaar bij mijn heksen te maken, maar ik geloof dat ik daar nu toch vanaf zie....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je weet toch niet wat je meemaakt als je Poppenmans bent. Nu ben je Poppenoma geworden. Goed dat Petea en Guus er waren om te helpen en raad te geven.
    Wat zal kleine Anita vertroeteld worden door die prachtige Fluffy.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met de gezinsuitbreiding!
    Wat fijn dat jij zo snel voor een bedje kon zorgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd. Was wel een turbo zwangerschap en bevalling, haha. Gelukkig haakt oma snel een wieg en deken en Anita ligt er warmpjes bij. Nu beschuit met muisjes. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ah wat leuk Anita (juffr. Ooievaar) je hebtceen naamgenoot :)))
    Ik doe ff een beschuit met muisjes bij de koffie . Gefeliciteerd Fluffy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd poppen oma dat was zeker schikken.En het popje word vast vertroeteld en heeft een fijn bedje en dekentje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh, wat is dit weer leuk, een kleintje er bij. Vooral dat wiegje wat jij daat zo maar even haakt vind ik leuk, het maakt het gebeuren helemaal af.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zit hier heerlijk te lachen om jouw blogje :-)
    Heerlijk die fantasie...
    Ooohhh, is het allemaal echt gebeurd? Mijn hemel hoe kan dat nou?
    Ze is toch nog veel te jong om een baby te krijgen? En wie is de vader, weet ze dat zelf wel?
    Ze is toch niet.....
    O, daar moet je niet aan denken.
    Nou ja, je zorgt goed voor haar zie ik. Een heerlijk bedje met een dekentje voor de baby.
    Moeders ligt in bed, dat wordt dus 10 dagen kramen, hoewel dat tegenwoordig niet meer hoeft.
    Sterkte met het jonge gezin.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gelukkig is het allemaal goed afgelopen, sjonge jonge, het had zo anders kunnen gaan als je dochter er niet geweest zou zijn, en Guus..... je moet er niet aan denken dat Guus er niet bij was geweest, hij ging meteen regelen en zorgen en dat was nuttig, iemand moest zijn hoofd erbij houden! En denken en een wieg, dat was zeker weten prioriteiten 1..... heel goed van Guus.
    Het is wel een schatje zeg, Anita.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat is even schrikken zeg, aan zoiets denk je toch niet in eerste instantie.
    Maar inderdaad nu ik goed kijk zie je wel dat haar buikje dikker was geworden.
    Gelukkig maar dat schoondochter Petra aanwezig was om de bevalling goed te laten verlopen.
    Anja is wel een schatje zeg, en Fluffy houd haar zo teder vast. Heel goed Guus dat jij
    je er even mee ging bemoeien, want inderdaad er moet een mooi wiegje zijn en een lekker
    warm dekentje voor de kleine schat. En je weet inmiddels ook Guus dat Oma daar heel erg
    handig en vooral snel mee is. Veel geluk met het prille liefdes nestje.......

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een geluk dat Guus er was, hij weet wel wat een baby nodig heeft.
    En jullie aten natuurlijk beschuit met muisjes ?

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een heerlijk poppenverhaal :-)
    Dat ze een baby kreeg, daar had ik nu totaal niet aangedacht ;)
    En wat voor een baby, echt een dotje, gelukkig is het allemaal goed gegaan dankzij deskundige hulp.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...