Busy Bessy Creatief

Totaal aantal pageviews

dinsdag 22 maart 2022

Daar is ze weer ...

Het is eigenlijk wel zielig; Miss Fluffy heeft wekenlang moeten wachten totdat ze weer aan de beurt is.
HIER kun je de 2 voorgaande blogberichten over haar lezen...



Maar intussen was ze niet vergeten hoor. Tussen de bedrijven door is Fluffy helemaal verzorgd en vandaag laat ze zich zien!



De vorige keer liet ze haar jurkje al zien, waar ze zo trots op was. En ik moet zeggen dat het haar ook heel leuk staat!

Maar omdat Fluffy graag buiten is en door de natuur struint, wilde ze heel graag een schortje hebben en dat heeft ze gekregen ook.
Het is gehaakt met grotendeels halve stokjes en dat geeft een leuk effect.
Ik kan wel zeggen dat ze het schortje elke dag draagt, en ze heeft al om een tweede gevraagd voor het geval de één nog in de was zit...







Het haar van Fluffy is ook helemaal goed gekomen, èn je ziet niets meer van het baby roze garen eronder (waar ze zo van baalde).

Rond haar hoofd heeft ze nog een lange vlecht gekregen, met kraaltjes erin.
En natuurlijk wilde ze bloemetjes in het haar hebben!

Tot zover dus allemaal oké en niks aan de hand.
Maar ja....





Als je dan op een onbewaakt ogenblik dit ziet....!

- Fluffy, wat doe jij daar?
- Eh...., niks....
- Jij zit te snoepen, Fluffy!
- Nee, nee... ik ben de eitjes aan het tellen...
- Nou, daar geloof ik niks van. Als ik naar je buik kijk, dan denk ik dat je al heel vaak eitjes hebt gesnoept. En het lijkt wel alsof die zak een paar dagen geleden veel voller zat...
- Eigenlijk wil ik het niet verklappen, maar het is poppenpaps die steeds paaseitjes smikkelt...
- Poppenpaps? Och heden, laat hem dat maar niet horen! Ik denk niet dat hij zo genoemd wil worden..

De paaseitjes zijn daarna in een schaal gegaan en die staat nu in de kast, zodat Fluffy er niet meer bij kan.
Maar feit is wel dat haar jurkje inmiddels behoorlijk strak zit...


18 opmerkingen:

  1. Haha, heerlijk bericht om te lezen.
    Wat ontzeggen mooi, haar haar, ik ben er bijna jaloers op.
    En het schortje is natrium super handig als je zo'n bezige dame bent.
    Hopen dat haar buikje weer wat krimpt, want anders mag je wéér en nieuwe jurk maken.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, die poppen toch ook, je hoeft je er in ieder geval nooit mee te vervelen. Ze ziet er wel mooi uit hoor, ondanks haar streken heeft ze ook een hoog knuffelgehalte, maar dat komt wellicht mede door haar naam.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig verhaal weer. Het schortje en dat haar ..... zien er zo mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke belevenis je heb het er maar druk mee.De pop is schattig en een mooi kapsel met de lange vlecht.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ziet ze er geweldig uit. Het schortje is enig hoor. Ik snap dat ze er nog wel eentje wilde.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijke blog om te zien en te lezen!
    Kan het zijn dat je halve stokjes bedoelt in plaats van halve vasten?

    En ik snap dat wel, dat er gesnoept wordt: heel verleidelijk altijd, die chocolade eitjes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je hebt gelijk Akkelien, ik bedoelde halve stokjes! Ik ga het meteen even verbeteren...

      Verwijderen
  7. Verleidelijk met zoveel paaseitjes in het zicht. Poppenpaps ha ha dat is een mooie. Fluffy veel plezier bij Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fluffies haar is heel leuk, zo met die lange staart met kraaltjes. Mooi schortje gemaakt, knap hoor.
    Paaseitjes.... tja wie kan dat ook weerstaan? Ik niet hoor, bij mij zijn ze al op voordat het Pasen is.
    Gelukkig kan Fluffie er nu niet meer bij, maar kunnen jullie ze wel weerstaan?
    Laat Fluf maar lekker hard in de tuin werken, dan wordt haar buikje wel weer slank.
    Misschien ook een idee voor mezelf.... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fluffy, wat zie je er mooi uit. Je haar zo mooi versierd. En je kleertjes.... Nu niet meer snoepen hoor. Anders moet Poppenmans weer nieuwe kleren maken.
    En zeg maar dat Poppenpaps zich ook een beetje moet beheersen. Ik heb de schaal met eitjes gezien en het waren er echt heel veel. Als hij er al zoveel van gesnoept heeft.....

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Enig hoe je het haar van Fluffy hebt gemaakt en dat schortje is ook schattig.
    Wat een doerak is het hé, ze snoept haar buikje rond, en dit bijdehandje geeft
    dan jou lief de schuld, ohhhh Foei...... Fluffy dat is niet zo lief van je.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een heerlijk verhaaltje maakte je weer. Zou poppenkast de papiertjes verstoppen? Haha. Heel leuk. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een leuk verhaal en ze ziet er prachtig uit.
    Met al die poppen zul jij je nooit vervelen !

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie haren heeft Fluffy, ik heb ook al paaseitjes in huis, gelukkig hebben Julia en Noortje ze nog niet ontdekt :) Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...