Busy Bessy Creatief

Totaal aantal pageviews

vrijdag 12 februari 2021

Rolodexkaartjes C

Nou, jullie beginnen er vast al gewend aan te raken; in de tweede week van de Alfabet Challenge 2021 laat ik mijn rolodexkaartjes van de betreffende letter zien.

Ook deze week heb ik een aantal van jullie foto's gebruikt.


Niet alles komt even goed en duidelijk over, want ja... het is weer een foto van een afdruk van een foto...


Maar toch is het leuk om te zien hoe de Rolodex zich vult...

Een aantal dames laat in de tweede week ook iets zien over de betreffende letter.
Hieronder het lijstje van de deelnemende dames:


22 opmerkingen:

  1. Goh, wat zijn ze weer leuk.
    Mini mini kunst, heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja hoor, ik keek er weer naar uit ;o)
    Het is weer een mooie verzameling geworden en de rolodex leent zich daar prima voor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Daar ben ik nog even. Ik zie in je lijstje namen die ik nog niet kende, dus daar heb ik even een bezoekje gebracht. leuk! Alleen de blog van Angela kon ik niet zomaar openen, daar kreeg ik: "Waarschuwing voor gevoelige content" en dan moet ik kiezen of ik wel of niet door wil gaan....Op die manier heb ik eens een (computer)virus opgelopen en ik durf dan ook niet door te klikken. Ik hoop dat Angela dit leest....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, dat heb ik ook... Maar ik heb het maar gedaan. De blog is niet beveiligd denk ik...

      Verwijderen
    2. Tòch wel beveiligd, dat is het dus niet... Misschien heeft ze het intussen veranderd; ik krijg de waarschuwing niet meer...

      Verwijderen
    3. Hallo Marjan, ik heb dit gelezen. Ik zal t nakijken.
      Gr. Angela

      Verwijderen
  4. O wat leuk! Hoe bewaar je je rolodexkaartjes?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb zo'n spindermolen .... zie foto in deze blogpost... https://busybessy.blogspot.com/2021/01/rolodex-en-aantal-tjes.html

      Verwijderen
  5. Wat leuk al die verschillende ideeën voor de letter C. Daar kan je ook eindeloos op voortborduren.
    Volgende keer de E, wat kan je daar niet allemaal bij bedenken.... ik hou het op Ei :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, eerst nog de D...
      En ei gaat het niet worden bij de E, want dat is een samengestelde klank. Het moet bij mij allemaal klankzuiver...:)

      Verwijderen
  6. Leuk zo'n rolodex met allemaal verschillende kleine kunstwerkjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk is dit zo zie je nog weer wat terug heel grappig en even nadenken wie heeft wat gedaan :))))

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg leuk weer, een soort van samenvatting van de vorige keer :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk om ze zo weer terug te zien, past het hele alfabet op deze manier wel in de rolodex?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jawel hoor, dat gaat met gemak! En ik doe ze nu tweezijdig hè...

      Verwijderen
  10. Het gaat echt een heel mooi geheel worden Elizabeth, en eigenlijk
    vind ik de kwaliteit van je afbeeldingen ondanks foto van foto, heel
    duidelijk en acceptabel, ook de kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Allemaal kleine schilderijtjes. Vol bewondering voor jou uitvoering van de letter C.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Weer leuk geworden, straks heb je alle letters in een leuk systeem samen weten te krijgen:)
    Een grote inspiratiebron :)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk om mijn collages op jouw kaartjes terug te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke mini kunstwerkjes. Ik ben nu al benieuwd naar het eindresultaat.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...