Busy Bessy Creatief

Totaal aantal pageviews

dinsdag 7 mei 2019

Up and down ...



- Aha..., hier zit je! Wat ben je vroeg wakker, Sterre...
- Tja, ik hoorde al heel vroeg een vrachtauto en toen was ik zo nieuwsgierig!


- En weet je wat die auto hier kwam doen?
- O ja..., beton storten! Joepie, ik ben zo blij...
  Kunnen de campers daar straks netjes recht staan! Dat is veel beter dan in het gras...


  En het is een lekker groot stuk, Elizabeth. Daar kunnen veel campers op staan, en dan komen er veel centjes binnen en worden we rijk!


Maar ... waar zijn die slangen eigenlijk voor? Straks zitten ze helemaal onder het beton ...


- Eh... Sterre... ik moet je toch maar eens wat vertellen. Dat wordt hoog tijd volgens Corrie...
  Dit is helemaal niet voor jullie poppencamping, dit is voor onszelf. Wij gaan hier iets bouwen...

- Waaââaaaah..... wat gemeen van jullie! Waaââaah....

Sterre rent naar binnen en laat zich vallen op het plateau van de kattenflat.



- Luister nou eens, Sterre... Jullie mogen best een poppencamping maken, en ik heb gezien dat er al prachtige dingen gemaakt zijn, zelfs tentjes en luchtbedden... 
Dat mag straks allemaal in het gras en in de boomgaard. Maar eerst moet er hard gewerkt worden.
En daarna kunnen we jullie best even helpen met wat dingetjes. 

- Waaââaaaah..... Waaââaaaah..... Waaââaaaah.....


Misschien is er nog meer poppendagnieuws bij:
Akkelien (De Breimeisjes)
Rita (Hobbyrita's blog)
Sandra (Beautiful Boardwalk)


Update:
Dit is voorlopig mijn laatste blogbericht over poppendag. Natuurlijk houd ik jullie op de hoogte van de ontwikkelingen op het bouwterrein en als de poppencamping in zicht komt, pak ik poppendag weer op!


20 opmerkingen:

  1. Oei, oei, als dat maar goed komt met Sterre.
    Ik ben wel benieuwd wat jullie gaan bouwen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tsja, een schuur met vloerverwarming lijkt me onlogisch, maar wat dan? Een heerlijk tuinhuis voor jouw hobby's?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh een verwarmd terras! Of nee, een verwarmde studio voor je creabezigheden. Of misschien wel jullie toekomstig huisje voor de oude dag zodat er in het grote huis matelzorgers kunnen wonen. Of...of.... Er zit niets anders op dan geduldig wachten, moeilijk hoor😁

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeh, spannend toch allemaal!!
    Kan me wel voorstellen dat Sterre een beetje verdrietig is, maar het wordt vast iets moois en warms, waar zij straks ook in mag.....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ach die arme Sterre, wat een teleurstelling voor haar en de andere poppen.
    Maar wat zou er dan komen.... jij bent nieuwsgierig naar mijn leuke nieuwtje, maar ik ben nieuwgierig naar wat er komen gaat bij jullie.
    Misschien een vakantiehuis??? Dan kom ik bij jullie logeren hoor 😎

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het blijft spannend! Ik houd je blog uiteraard in de gaten, want ik ben ook heel erg benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat sneu voor Sterre, maar je maakt ons wel nieuwsgierig hoor.
    Ik dacht eerst aan een tuinhuisje, maar heb je daar verwarming voor nodig?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ach gos, die arme Sterre, maar jou kennende komt die poppencamping er echt wel al is het dan wat later. Maar even rustig
    laten betijen, dat komt wel goed als de ergste teleurstelling weg is.
    Wel spannend hoor, die betonnen vloer.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ah gossie Sterre ....maar wie weet wat voor moois er komt ik gok op een ....schapenstal, of een kippenkasteel, of een veranda nou ja ik wacht ook maar af ha ha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Voorlopig hebben we nog geen camper. Jammer. Maar wel een caravan. Hebben jullie daar ook plekjes voor? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die Sterre, heeft ze soms de toneelschool bezocht ;)
    Een echte drama queen ha,ha
    Dat gaat vast en zeker heel mooi worden bij jullie
    Goed van je dat je even een pauze neemt met dinsdag poppendag, we kunnen nu eenmaal niet alles tegelijk. Heel veel succes met alle plannen. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hm, heel spannend! Krijg je soms een apart atelier waar je workshops gaat geven? Of wordt het een werkplaats voor je man? Een theehuis? We moeten afwachten vrees ik, want je gaat het vast niet verklappen, toch?
    En Sterre, ach, die komt er wel overheen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Arme Sterre, ze had zich er zo op verheugd. Maar je maakt het wel spannend. Ik kijk uit naar de volgende aflevering. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik ben net als de rest kan niet wachten wat het gaat worden.
    En die arme Sterre weet ook niet meer waar ze aan toe is, je maakt het wel spannend.
    Groeten vanaf een kleine maar prettige camping in Hulsberg.
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Haha, wat een drama queen ! Maar ja, ook wel een beetje begrijpelijk hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ach wat een teleurstelling. Maarre als het voor jullie is. Wat gaat het dan worden? Wij zijn nu natuurlijk heel nieuwsgierig geworden.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ach wat verdrietig toch allemaal voor Sterre, haar dromen
    komen nog niet uit en de tijd zal het leren.
    ben ontzettend nieuwsgierig net als iedereen waar jullie nu
    mee bezig zijn. Krijg de indruk dat het een sauna of zwembad
    gaat worden. Of misschien wel een woning??? Laat maar snel weer
    wat vorderingen zien Elizabeth, kan bijna niet wachten, hihi.

    Veel succes met de vorderingen............

    Groetjes,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik had dit al aan zien komen. Ze heeft toch echt gelijk. Gewoon gemeen om die poppen zo lang voor de gek te houden. Ik hoop dat je met een heel goed tegen aanbod komt want anders vrees ik het ergste.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...