Busy Bessy Creatief

Totaal aantal pageviews

vrijdag 27 augustus 2021

Rolodex Q-kaartjes

Eerlijk gezegd had ik me al een tijd suf zitten peinzen over woorden met een Q... Ik vind het altijd leuk om eerst zèlf na te denken en daarna pas hulpmiddelen te gebruiken.
En zo verschenen de woorden 'quilt, quote, quilten' op mijn blaadje en even later nog de jongensnaam "Quint", maar dat was het wel zo'n beetje.


Niet mijn quilts hoor, die daar zo mooi hangen te zijn over het hek...
En ook niet mìjn quiltwerk, al die mooie steekjes.


Gelukkig hielp internet mij nog aan andere Q-woorden...


Ik houd erg van een quiz en vroeger had ik heel wat boekjes met vragen liggen.

En ja ... een quiche, die eten we met regelmaat. Je kunt er zo lekker veel in stoppen, ook restjes!



Nou, dat waren ze dan voor de letter Q...
Jullie weten er vast nog veel meer te bedenken!

Niet iedereen maakt in de even week een extra blogpost voor Crea 2021, maar hieronder het lijstje van de deelnemende dames:

10 opmerkingen:

  1. De "Q" is ook niet een veel gebruikte letter, maar hoort wel bij het alfabet, net als de "X"...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, een mooi aantal Q - woorden heb je gevonden voor op je steeds dikker wordende Rolodex !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voor mijn gevoel worden de woorden met qu steeds meer vervangen door kw. Gelukkig zijn er toch nog wat. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt een mooie serie Q-sssss bij elkaar gevonden Elizabeth,
    en de quote in deze serie vind ik helemaal TOP!!!
    Jammie quiche, hier ook een liefhebber, volgens mij vervelen
    die nooit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer heel mooi gevonden en gemaakt. Ik zie dat er nog best veel Q woorden zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Naast Quilten is er ook niet zoveel te bedenken. Mijn buurjongetje heet ook Quint, daar zou ik niet eens aan gedacht hebben.
    Quiche, ja dat is lekker!
    Volgende keer de R, dat is vast makkelijker.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo kwam er toch nog een hele serie met de Q. Mooie quote.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Q is voor mij natuurlijk Quilten. En mijn buurjongetje heet Quinten. En een Quiche vind ik heerlijk. Dus voor mij een leuke Q!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaartjes weer. Ik ben echt benieuwd naar het eindresultaat van de kaartjes.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...