Busy Bessy Creatief

Totaal aantal pageviews

woensdag 11 augustus 2021

Scrapkaarten

Ik had al een tijd niet meer in mijn hoekje op zolder gezeten. Tegenwoordig hebben we beneden een kamer over, waar een bureau staat met mijn laptop en ik ga steeds vaker daar even zitten 'rommelen'.



Maar nu het weer eind vorige week en begin deze week wat minder was, besloot ik toch maar weer eens in mijn hoekje te gaan zitten. Om natuurlijk van alles tegen te komen; om op te ruimen, maar ook om er iets mee te doen!



Wat ik altijd heel leuk vind om te doen, is setjes maken. Daarmee bedoel ik; plaatjes en papiertjes bij elkaar zoeken qua kleur en stijl. En toen kwam ik meteen in de kaarten-maak-modus...







Sommige kaarten hebben aan de binnenkant ook nog iets; een strookje papier of een klein plaatje.
Voorlopig heb ik weer even voorraad, zowel voor de verkoop (Moldavië) of om zelf te versturen.


15 opmerkingen:

  1. Wat een mooie verzameling kaarten heb je gemaakt, goed bezig geweest! Ik herken de meeste designpapiertjes wel, die zijn ook in mijn verzameling (geweest). Je hebt ze moi weten te combineren met de (meestal) vintage plaatjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaarten. Komt er binnenkort een verkoop?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is allemaal nog erg onzeker, maar ik verkoop de kaarten ook via via...
      En ik maak ze op bestelling, als daar vraag naar is. Dan kunnen mensen ook aangeven wat voor soort kaarten ze willen.

      Verwijderen
  3. Mooie kaarten zijn er tijdens opruimen ontstaan. Opruimen inspireerde ook, maar op het daarna opgeruimd is? Bij mij niet altijd, haha. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De eerste foto is zeker een selfie? 😂
    Je hebt mooie kaarten gemaakt, heerlijk hé als je in een soort 'flow' komt en eigenlijk niet meer kan stoppen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaarten heb je gemaakt! Zo leuk die plaatjes.
    Mijn favoriet is die met de ouderwetse patronen voor schortjes er op.
    Zo heerlijk jaren 50! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn mooi geworden. Gisteren was ik ook kaartjes aan het maken, maar die zijn lang zo mooi niet als die van jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat zijn leuke gevarieerde kaarten geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wowww Elizabeth, je zat zeker in een goede d kaarten-maak-modus,
    ongelooflijk wat schoonheden zijn het allemaal geworden.
    Ik kijk mijn ogen uit, jij ging zeker heerlijk voldaan weer naar
    beneden.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaarten zijn het, die met de oude foto's vind ik het mooist. Ik ben gek op oude foto's, heerlijk om ze fijn door te kijken. Vroeger hadden we thuis een blikken trommel met allerlei foto's in sepia kleuren. Van de familie die voor de oorlog in Indië woonden. Een tante is na de oorlog teruggekomen. En helaas heeft mijn vader voor hij overleed flink geruimd en die oude foto's weggegooid. Zo jammer vind ik dat, maar niets aan te doen. We merkten het pas toen hij al overleden was. Ik was een beetje afgedwaald, de kaarten zijn prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ze zijn leukkkkkk! Een mens kan nooit teveel kaarten maken! Toch? Het is zo'n heerlijk klein werkje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk, al deze kaarten. Je maakt ze erg mooi. Het is al weer veel te lang geleden dat ik papieren kaarten heb gemaakt. Ik krijg er gewoon weer zin in.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kaarten heb je gemaakt. En ook heel leuk om te krijgen

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...