Busy Bessy Creatief

Totaal aantal pageviews

maandag 13 juli 2020

Reacties modereren

Helaas heb ik e.e.a. moeten aanpassen wat betreft de reacties op mijn blog.
Tot nu toe waren alle reacties welkom, zelfs ook anonieme en zonder google account.
Maar het loopt momenteel de spuigaten uit met vulgaire reacties en ik haat dat!

foto van internet

Dus voorlopig kunnen er alleen maar reacties geplaatst worden via een google account en staat de functie modereren aan.
Het kan even niet anders.
Hebben jullie er ook last van?
Misschien helpen dan deze tips ...


17 opmerkingen:

  1. Wat lijkt me dat naar om zulke reacties te krijgen. Ja dan wordt je nu wel gedwongen om zo te doen.
    Ben nu benieuwd of ik kan reageren! Heb immers geen blog....misschien wel met fb-naam alleen is die anders en dat hou ik liever gescheiden.
    Zonnige dag
    groetjes, Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waardeloos, die ongewenste reacties. Ik heb er gelukkig ( nog) geen last van.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat vervelend en triest dat mensen vinden dat ze zo moeten reageren. Jammer maar ik kan mij voorstellen dat je maatregelen treft. Ik weet nu wat te doen als ik er last van krijg.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bij mij gebeurd dat alleen als ik een tijdje niets post, dan zet ik ook modereren aan, maar het is helaas wel nodig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt balen voor je zeg!
    Anoniem reageren heb ik al heel lang uit gezet. Gelukkig verder niet zo veel last, zo af en toe, die haal ik dan direct weg.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat deed ik tot nu toe ook, maar het werd steeds gekker!

      Verwijderen
  6. Ik heb er al een tijd geen last meer van, maar als het gebeurde, haalde ik die reacties weg, en blokkeerde de afzender. Tot nu toe was dat afdoende. Je hebt gelijk hoor, het bloggen moet wel leuk en gezellig blijven! (schitterende foto trouwens die je van het www plukte!)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mmmm, dat blokkeren heb ik nog niet aan gedacht. Dat is ook een optie. Ik heb het idee dat het vaak dezelfde persoon was..

      Verwijderen
  7. Vervelend, soms heb ik van die Engelse berichtjes, verwijder ze met een definitief
    Heb even blog pauze.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jeetje Elizabeth dat lijkt mij heel vervelend zoiets, groot gelijk dat
    je deze maatregel hebt genomen nu. Zelf heb ik er geen last van, een enkele
    keer regeert er iemand, vaak buitenlands waarbij mijn voelsprieten zeggen
    dit klopt niet en die verwijder ik meteen definitief. Maar blokkeren van iemand
    die geen volger is, of dat mogelijk is weet ik niet. In de loop der jaren heb ik
    wel al een hele lijst volgers geblokkeerd die ik niet vertrouw.
    Denk dat ik hem ook maar weer op alleen Google account ga zetten, bah vervelend
    toch allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De foto vind ik geweldig! Maar de rest natuurlijk niet....
    Wat rot dat je zoveel verkeerde reacties kreeg! Ik hoop dat dat nu uit de lucht is en je er geen last meer van hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ellendig. Neen, heb er niet echt last van. Tenminste ik krijg wel eens iets in het Arabisch of een ander alfabet waar ik geen snars van begrijp. Ik verwijder het meteen nog vooraleer ik het ergens zou kunnen vertaald hebben. Maar verder nog geen last. In ieder geval moest het wel zo zijn, dan zal ik jouw tips eens grondig bestuderen. Hopelijk blijven de vervelende reacties nu weg.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Met vervelend dat dit gebeurd. Ik heb modereren ook aanstaan. Succes. Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. vervelend is dat, gelukkig filtert hier google wel het meeste eruit, en voor reacties op oudere berichtjes heb ik modereren aan staan, weet ik ook zeker dat ik ze zie.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ja ik heb ook rare dingen erop gehad die reacties heb ik geblokkeerd nu .... tok tok afkloppen even geen last en regelmatig leeg ik de spambox

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Toen ik bij mezelf bij de reacties keek, stonden daar ook heel veel van dit soort vervelende reacties.
    Ik mankeer ze dan als spam. En soms is het ook weer even rustig.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...