Busy Bessy Creatief

Totaal aantal pageviews

dinsdag 19 mei 2020

Jip



Wie hebben we daar? Dat is Jip, een heel lief aapje...
Voor Moederdag kreeg ik van onze zoon een boekje van Christel Krukkert, waar o.a. dit aapje in stond.



Doe je wel voorzichtig met mij? Want mijn benen zitten nog niet vast...
Waarom doe je dat niet eerst? Of ben je weer aan iets nieuws begonnen?


Nee nee, Jip... Dit is ook voor jou! Wacht maar af...


Gistermorgen hadden we dan toch eindelijk het stookhout weg gehaald van de veranda. En terwijl ik terug kwam met de kruiwagen, zag ik Jip al in het lege rek zitten...
Kom Jip, ik heb een verrassing voor je!


Oh, een lekkere banaan! Dankjewel hoor, daar ben ik blij mee!


Wat een lieverdje is Jip, overal sleept hij zijn banaantje mee naar toe. Ik ben benieuwd wanneer hij hem gaat oppeuzelen...





21 opmerkingen:

  1. Wat een leukerd is die Jip, zo te zien voelt hij zich al helemaal thuis bij jullie.
    Hij zal een hele kluif hebben aan die grote banaan!❤

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt schattig! Knap gemaakt want dat vraagt wel een beetje geduld.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een dot. En dat heb je best vlot gedaan, in een week tijd. Er staan vast nog meer leukertjes in dat boekje.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatje, die Jip! En heerlijk, een banaantje voor onderweg :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik herkende meteen zijn snoetje in mijn bloglijst, ik heb hem ook ooit eens gemaakt. Ik had zijn banaantje alleen al voor hem open gemaakt, misschien krijgt jouw Jip hem niet open? Nou ha, zo doet hij er extra lang mee 😁

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die Jip is een mooi aapje, leuk dat ie blij is met de banaan. Wel oppassen dat de banaan niet te rijp wordt. Groet, Dientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoera Jip ik vind je leuk. Hou jij Elizabeth maar mooi gezelschap

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leukerd. En wat knap dat je hem zo snel gemaakt hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schatje is Jip! Hij wil vast wel een broertje of zusje. En.... ook een echte banaan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een echte hartenbreker zoals hij loopt te slepen met zijn banaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lijkt me heerlijk zo'n boekje met al die leuke patronen. Wat een
    super aapje is dit geworden, je bent een SCHOONHEID Jip. Jip is
    al helemaal thuis bij jullie dat zie je zo, een flinke kluif dat banaantje.....

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat ben je mooi Jip, heb je ook nog vriendjes, of komen ze nog???

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een dotje is Jip, pas maar goed op hem, dat hij niet zo weg slingert ;)
    Ach misschien valt dat ook wel mee, hij wil natuurlijk wel bij zijn banaan blijven:)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leukerd en gelijk al verwend met een lekkere banaan. Ben benieuwd of er nog meer knuffels uit het boek tevoorschijn gaan komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Die oogjes, net of ze mij echt kunnen zien.
    Wat een lieverd is jip.
    Top kado, wat je kreeg voor moederdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schatje is dat zeg, lekker zo'n banaantje met je meesjouwen. Altijd fijn om het bij je te hebben wanneer je trek krijgt.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat is Jip mooi gehaakt. Ik heb deze ook een keer gehaakt. Zo leuk om te doen.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...