Busy Bessy Creatief

Totaal aantal pageviews

dinsdag 11 oktober 2016

Laat mìj maar even ...

Ik zal wel even het poppenbericht schrijven van deze week!
Elizabeth is naar de kapper en heeft nergens erg in. Het zal wel komen omdat ze van de week jarig is.
Het is me wat moois hier, maar niet heus ...



Er wordt wel druk gehaakt en gebreid, en eerst dacht ik dat we allemaal nieuwe kleren zouden krijgen. Maar dat kunnen we wel vergeten!
Er worden dekentjes gehaakt en beesten gemaakt en Magda is aan het breien. Nou, dat zal wel niet voor mij wezen ...



Kijk, we hebben er een kat bij!
Alsof twee van die beesten nog niet genoeg is.
Elke nacht worden we wakker gemauwd omdat ze muizen binnen brengen. Elizabeth wordt er ook een beetje sjachie van hoor....
Gelukkig doet deze kat hier niet aan mee. Ik geloof dat hij mij zelfs wel leuk vind, want iedere keer komt hij bij me zitten.


O jakkie, daar heb je die dikke zwarte weer... Houd jij hem even in de gaten, Ludo? Ik vind hem echt een beetje eng ...



Zo, hier zitten we wat rustiger ...En we hebben nog een klein beetje zon. 
Ik hoop toch wel dat ik binnenkort een jas krijg .. Hihi, die heb jij niet nodig, Ludo!
Heb je trouwens al die dozen gezien op zolder? Ik denk dat die allemaal nog uitgepakt moeten worden ... 
Dat wordt dan weinig breitijd voor Elizabeth en ik ben bang dat ik die jas voorlopig wel op m'n buik kan schrijven. 

Ludo, zullen we ook even bij de andere poppenmoeders gaan lezen? Wie weet wat we dan weer te weten komen ...



23 opmerkingen:

  1. goed dat jij het even overneemt van Elizabeth zo zijn we toch weer op de hoogte van alle perikelen daar bij jullie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat Elizabeth even rustig naar de kapper kan en dat jij het bloggen voor haar regelt :-) Wat een geluk dat het weer dan nog zo goed is, hé, dat je het nog zonder jas kán doen!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkig heb je een arme kol om, dus de winterjas kan nog wel even wachten.
    Anders maar naar binnen, lekker tegen de verwarming aan gaan zitten :-)
    Elizabeth, als je terugkomt van de kapper.... alvast gefeliciteerd met de komende verjaardag en een fijne dag gewenst!
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Is Elizabeth naar de kapper geweest voor haar verjaardag?
    Geen idee wanneer maar ik wil je dan wel alvast feliciteren.

    乂◕‿◕乂 HARTELIJK GEFELICITEERD ELIZABETH en een hele fijne dag! 乂◕‿◕乂


    Lieve groet,Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zeg Sterre (als ik het goed heb), jij mag voortaan meer verhaaltjes schrijven. Heeft Elizabeth ook meer tijd voor andere zaken.
    Ik heb ervan genoten. En wat een lieve vriend heb je daar naast je zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tsja Elizabeth, je ziet het... je kunt de poppen geen moment alleen laten, ze nemen meteen het hele rijlen en zeilen over XD. Ze laat wel een grappige kat zien, zo te zien een rustig typje die veel kan hebben (moet ook wel in de buurt van Sterre). Ik wens je een heel fijne verjaardag en een fantastisch nieuw levensjaar :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Altijd handig om een site kick te hebben. kunnen zo alles overnemen. Veel geluk in je nieuwe levensjaar en een fijne dag. gr. Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ach de zolder is denk ik groot genoeg en zal het nog wel even duren voor de dozen leeg zijn en zijn jullie jassen eerder aan de beurt.
    Hebben jullie al een kado gekocht voor haar verjaardag? want dat hoort er bij als je een jaartje ouder wordt.
    Denken jullie ook wel aan de slingers en niet vergeten uit volle borst een leid te zingen hoor. Nu ze weg is hebben jullie even de tijd om te oefenen.
    Veel plezier en pas op niet te veel gebak eten hoor want dat is niet goed voor jullie maagjes. Daar krijg je buikpijn van.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Elizabeth, ik wens je een fijne verjaardag :) Wat een leuke kat heb je gehaakt en wat leuk dat Sterre het stokje deze week van je overnam. Zie je is het toch handig soms om zo'n slimme meid erbij te hebben ;) Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat fijn dat je ons op de hoogte houdt terwijl Elizabeth bij de kapper zit. Dus ze is bijna jarig, nou feliciteer haar maar van harte en zorg er maar voor met alle poppen samen dat ze een fijne verjaardag krijgt. Heeft ze wel verdiend. En die jas? Ach die maakt ze vast nog wel voor je.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je dat weer prachtig geschreven jonge dame, een goede hulp voor Elizabeth.
    Ik hoop dat Elizabeth een fijne verjaardag zal hebben, ondanks alle dozen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Haha, bij deze van harte hoor, voor Elizabeth!! Want jarig zijn is een mijlpaal, ik hoop dat jullie allemaal op haar feestje zullen komen ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een fijne week jullie allemaal, alvast hartelijk gefeliciteerd met de verjaardag van Elizabeth!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat is Ludo de kat enig geworden Elizabeth,
    toch wel heel handig dat Sterre??? het even van
    je overneemt, als de andere poppen dat af en toe ook
    eens doen hou jij weer meer tijd over.

    Alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag, en ik
    hoop dat de popjes een mooi kadootje voor jou hebben gemaakt.

    Geniet van een fijne week.....

    Lieve groetjes,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik wens jullie met zijn allen een leuk feest ter ere van de verjaardag van Elisabeth. Al een kadootje voor haar?

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Fijne verjaardag en gezellig blogje al denken je poppen er geloof ik anders over ....ha ha

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik heb wel een beetje medelijden met je, want het wordt alsmaar kouder en dan zonder jas? Binnen blijven maar en lekker knuffelen met de kat.
    Feliciteer Elisabeth maar van mij en een fijn feestje gewenst.

    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gefeliciteerd!! En een kat kun je nooit teveel hebben ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag. De dozen op zolder kunnen nog wel even wachten, bij ons staan ze na 6 jaar nog steeds. hihihihi.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Spannend! Bijna jarig! Dat betekent vast taart Sterre!
    Alvast een reuze gezellige dag!
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  22. leuke foto die met de echte kat er bij. Heel gezellig allemaal

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Nounou, gelukkige is het niet alleen hier dat de poppen hun beklag doen! En ze hebben niet te klagen, ze hebben het nog heel goed bij ons, ze zijn veels te veel verwend, maar ze beseffen het niet! Prachtige kat hoor die Ludo, een knapperd die Sterre maar wat goed beschermd, dat zal ze heerlijk vinden. En jij jarig, alvast gefeliciteerd!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...