Busy Bessy Creatief

Totaal aantal pageviews

zaterdag 15 oktober 2016

Het leven is ...



Ja, je ziet het goed ... Een feestje!
Afgelopen week was ik jarig en dat heb ik gevierd.
's Middags hadden we een vrouwenparty en toen die afgelopen was, kwamen de kinderen thuis met een tas vol boodschappen.
DH en ik werden in de voorkamer 'opgesloten' (schuifdeuren dicht) en zij doken de keuken in ...



We aten een Indische groenteschotel in bladerdeeg met gehakt en het was heerlijk! En ijstaart na ...
We hebben genoten!

En wat ben ik verwend...



Mooi hè, die katoenplantbollen ... Dat onze draadjes daar nu toch van komen ...


En deze bessentakken liggen eerst nog even in de mand mooi te wezen. Ik ga er nog mee decoreren. Ze passen zo goed in een landelijke stijl!

En het nieuwe boek van Arne en Carlos, Vogels breien komt er ook nog aan, vertelden de kinderen.
Leuk! Ik heb tot nu toe alle boeken van dit duo ...



Van DH kreeg ik een arrangementje Valkenburg en omdat we volgende week allebei vrij zijn, gaan we daar meteen van genieten!
Dus als het hier een beetje stil is ...


27 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd. Lekker verwend. Het nieuwe boek van Carlos en Arne lijkt mij ook erg leuk. Zou ook in mijn collectie passen. Veel plezier in Valken burg. Gr. Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en wat heerlijk dat je zo verwend bent. Geniet maar van je mooie cadeautjes en al vast veel plezier in Valkenburg.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 't Was gezellig op die vrouwenparty hoor. En jij bent lekker verwend.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat hebben ze leuke dingen voor je bedacht! Van harte gefeliciteerd en dat je maar mag genieten van je uitstapje met DH! Dat boek van A&C zet ik ook op mijn lijstje, wat een leuk vooruitzicht ...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk die eerste foto, jullie zien er nog
    fruitig uit hoor dames.
    Wat een heerlijke verwennerij Elizabeth dat jullie
    kinderen zijn gaan koken, het ziet er heerlijk uit
    wat zullen jullie genoten hebben.

    Je kadootjes zijn ook al zo mooi allemaal, geweldig
    ook allerlei mooie boeken, en die gebreide vogels
    ohhhhh wat zij die gaaf zeg.

    En dan ook nog zo'n heerlijk arrangementje naar Valkenburg,
    Geniet van fijne dagen daar.

    Lieve groetjes,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog Hartelijk Gefeliciteerd met de verjaardag. Heel fijn dat je verwend bent, door iedereen
    Een fijne vakantie week.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gelukkige verjaardag alsnog en geniet er maar lekker van, van jullie weekendje!
    En ook van al je leuke geschenkjes!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat ziet er uit als een heerlijke dag. Nog gefeliciteerd

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat ziet er uit als een heerlijke dag. Nog gefeliciteerd

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nog gefeliciteerd en veel plezier in Valkenburg.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Veel plezier in Valkenburg!!!!! Wat heerlijk...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    Geniet van jullie reisje naar Valkenburg!
    Groetjes, Jonneke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Van harte gefeliciteerd en veel plezier in
    Valkenburg.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Superleuk!! En nog van harte gefeliciteerd natuurlijk.
    Blijf maar heerlijk genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Superleuk!! En nog van harte gefeliciteerd natuurlijk.
    Blijf maar heerlijk genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd! Gezellig hè, zo'n vrouwenfeestje, daar geniet ik ook altijd zo van.
    Lekker vrouwenpraat en vrouwenhumor, daar kan niets tegen op.
    Wat leuk dat jullie werden "opgesloten", en daarna mochten aanvallen op heerlijk eten.
    Mooie kadootjes en ook nog een uitje.... tja dan is het leven toch één groot feest!
    Lieve groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat leuk allemaal! Gefeliciteerd met je verjaardag en dat er nog vele vrolijke verjaardagen mogen volgen :-)
    En dat heb ik even gemist, een nieuw boek van Arne & Carlos. Daar ga ik eerst eens even op googlen!
    Groetjes en vast veel plezier in Valkenburg!
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Alsnog gefeliciteerd...of had ik dat al geschreven bij je vorige bericht toen je naar de kapper was geweest? What ever..ik lees dat je heerlijk verwend geworden bent...mooi!

    En dan ook nog een weekendje Valkenburg? Ook daarvan genieten hé?

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Alsnog van harte gefeliciteerd Elizabeth! Wat heb je een heerlijke verwendag gehad. Geniet nog lekker in Valkenburg!
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Nog van harte gefeliciteerd! En veel plezier in Valkenburg.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gefeliciteerd heerlijke verwennerij zie ik zo even voorbij komen geniet er maar lekker van

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Van harte gefeliciteerd, Elisabeth. Fijn om zo verwend te worden. Wij zijn volgende week ook in Zuid-Limburg. Zullen we samen duimen voor mooi weer?

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Van harte ook van mij en geniet er maar lekker van

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik ben een beetje laat maar van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    Je hebt een mooie dag gehad, dat was genieten!
    En nu gezellig een paar dagen naar Valkenburg geweldig.
    Heel veel plezier.
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Heerlijk om je zo te laten verwennen. Wens je veel plezier in Valkenburg ik ben wel heel erg laat met deze reactie en denk dat je op dit moment wel in Valkenburg zult zijn. Maar mijn wensen zijn er niet minder om hoor.
    Van Harte.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Een beetje laat maar alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Wat heerlijk dat ze je zo verwent hebben.. en dat mag he op je verjaardag. Ik wens je een hele gezellig reisje toe. Heerlijk genieten..

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Alsnog van harte gefeliciteerd. Wat leuk een vrouwenfeestje. Die houd ik erin. Die "bessentak" is een dadeltak en ze verkleurt naar diep grijs tegen het zwarte aan. Ik heb er zo ook 3 liggen en ze blijven mooi. Wat fijn wanneer de kinderen je zo verrassen. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...