Busy Bessy Creatief

Totaal aantal pageviews

zaterdag 5 april 2014

Wie es geht ...

Inmiddels is het april geworden en vind ik het wel weer eens tijd worden voor een berichtje!
Wat een prachtig weer hebben we de afgelopen week gehad, heel bijzonder voor de tijd van het jaar.
Vanmiddag hebben DH en ik een heerlijke rit door de Alblasserwaard gemaakt met de cabrio van onze oudste. Helaas geen foto gemaakt....
Maar ik vond het super met het dak eraf en de wind in je haren, zonnebril op....
Je rook de bloesem soms gewoon. En volgens mij zijn we ook nog bruin geworden!




De komende tijd ga ik wat minder werken en het is de bedoeling dat ik weer een beetje kan gaan opladen.
Werk en privé zal ik meer moeten gaan scheiden, want anders blijf ik bezig.
Naast veel slapen (want ik ben zò moe...) ook lekker naar buiten, in beweging blijven..
Even niet veel lezen (het lukt me ook bijna niet) en geen priegelwerkjes doen.
De afgelopen weken ben ik tussendoor aan het breien geweest, maar dat laat ik nog zien als het af is!


Ik werkte eindelijk een aantal babyslofjes af, die ik een tijdje geleden maakte. Ik zag ze bij Knutsel-mam en vond ze meteen leuk!



Vanmorgen kocht ik dit stofje, het is de bedoeling dat ik er een hele lange rok van maak. Dat is weer helemaal ìn deze zomer. Vorige week heb ik er één gekocht en het schijnt me goed te staan want ik kreeg heel veel complimentjes...



Deze gele slofjes vind ik wat minder geslaagd. Ze zijn ook een beetje groot uitgevallen en dan tonen ze ook al minder leuk. Ik haakte ze volgens dit patroon, en ik weet dat ik de slofjes toen veel en veel leuker vond...


15 opmerkingen:

  1. Och Elizabeth, is het toch zover gekomen... Gelukkig kun jij heel goed luisteren naar jezelf en heb je ingegrepen voordat je er helemaal aan ten onder gaat.
    Heel veel sterkte en beterschap, ik hoop dat je goed de tijd neemt om helemaal op te knappen.
    Je hebt schattige slofjes gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heerlijk om zo rond te rijden. De natuur is nu ook zo mooi, eigenlijk moeten we er veel meer op uit. Fijn dat je minder gaat werken, je zult er vast van opknappen.
    Je slofjes zijn leuk, vooral die witte. Ja, soms kan iets ook anders uitvallen dan het op het plaatje lijkt.
    Sterkte ermee verder en luister naar jezelf.

    Groetjes Corrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed zo, een tijdelijke stap terug te doen om jezelf op te laden. Houdt vol tot je weer bij jezelf bent. Het priegelwerk komt wel weer.
    En uitwaaien is ook goed voor de mens.
    Succes komende tijd, zal niet gemakkelijk zijn.
    Groet,
    Dientje (dientjes.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker wat rustiger aan ,maar even goed nog een hoop gedaan hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha Elizabeth, fijn om weer iets van je te lezen/horen. Verstandig, een lagere versnelling. Wordt vast en zeker het evenwicht tussen moeten en mogen weer hersteld. Moet een heerlijke rit geweest zijn in die mooie cabriolet. En iets afmaken geeft ook altijd weer een goed gevoel. Lieve sokjes. De geeltjes zijn inderdaad iets minder 'vertederend' uitgevallen, maar dat heb je soms. Vooral de witjes vind ik schattig, en de all stars stoer.
    Ben heel benieuwd naar de lange rok. Show je hem nog tzt??
    Liefs van mij en een goede zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goed zo meis, even een stapje terug is echt niet zo verkeerd. Sterkte met het vinden van een nieuwe balans in je leven, liefs Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn dat je het weer mee hebt met je terugstap, dat is goed voor je humeur en je ziet de zaken ook wat zonniger. Wat een lieve sokjes! Sterkte meid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijn om van je te horen. Hopelijk brengt het minder werken je rust, zodat je straks weer lekker vooruit kan. Hou je taai meis!
    Je werkjes zien er weer super leuk uit.
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn om te lezen dat je genoten hebt van het auto ritje. Prpbeer lekker te genieten van het voorjaar en doe de dingen waar je zin aan hebt. Dan zal het vast wel gaan lukken om je beter te gaan voelen.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heeeeerlijk er even tussenuit, zeker in zo'n leuke auto!
    Goed dat je aan jezelf gaat denken, ook al zal dat zeker een gepuzzel zijn om werk en prive te scheiden.
    Lekker met de wol van Miek aan de slag, ik draag haar sokken al jaren en ze zitten zo lekker en warm...... nooit meer koude voeten! Privilege van een zus zijn van :-))

    Idee om de gele sokjes op te peppen; rijg er een ander gekleurd lintje of koordje door.
    Ze zijn enig en zo lief!
    XXXX Hetti

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat zal leuk geweest zijn, in de auto met de wind in je haren! Op tijd aan jezelf denken moet, heb ik ook ondervonden 4 maand geleden toen plots mijn lichaam en geest het begaf. Enkel rust en tijd helpt en doen wat je graag doet en vooral je werk vergeten (ook moeilijk voor mij soms).
    De sokjes zijn allemaal schattig.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. fijn dat je zo genoten hebt, het zijn allemaal leuke sokjes geworden. hoewel ik die baseball sokken
    altijd het leukst blijf vinden.
    groetjes miek

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Als je minder kan werken altijd doen, bij mij lukt dat helaas niet.

    Groetjes van Ria ;0))

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat moet dat hééééérlijk zijn, zo in de cabrio rijden tussen de vrije natuur, je zal er best van genoten hebben.
    Je sokje zijn erg lief, zo zie je maar weer dat kleuren wonderen doen, misschien kunnen de gele dienen om met pasen aan te doen, of kan je er nog een paasdecoratie van maken.
    Liefs,
    Christelle

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...