Busy Bessy Creatief

Totaal aantal pageviews

dinsdag 22 april 2014

Dekentje is af ...

M'n dekentje dat begon als "Crochet Along 2014" is vorige week af gekomen.



Na een paar weken ben ik op eigen tempo verder gegaan en ruim halverwege het dekentje had ik zin om wat andere randjes te maken...

De traditionele randjes ...


 Wat leuke randjes van internet ...



Het formaat is 60 bij 130 centimeter, een mooi maatje voor een kinderbedje. Maar voorlopig mogen de poppen er met z'n allen onder slapen!



25 opmerkingen:

  1. Je deken is erg leuk geworden! De kleuren zijn ook super.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk geworden zo, Elizabeth!
    Hoe heb je de rand afgewerkt?
    Ik heb toch zo'n gekke rand... beetje een hobbelige zandweg zeg maar... Dat lijkt niets!
    Ik dacht dat jij daar ook last van had?
    Ben benieuwd hoe je het opgelost hebt.
    Of viel het na het blokken mee?

    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi dekentje in warme, zachte kleuren.
    Nog een fijne week,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, nu hoor ik mijn dekentje ook ineens roepen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er echt leuk uit ! Was je ook zo blij toen je aan het laatste rijtje begon ?
    En die gekke rand, waar Marian het over heeft, daar "lijdt" mijn dekentje ook aan...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig! Heb je de draadjes al afgewerkt of heb je dat al hakende voort gedaan? En het randje, daar ben ik ook wel benieuwd naar!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Helemaal mijn kleuren, een schitterend dekentje!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig dekentje en de eigen aanvulling op de randjes is ook mooi.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Echt wel een prachtig dekentje geworden, mooie kleurtjes en je eigen interpretatie ervan is toch ook mooi geworden. Als je dit aan de poppen geeft, willen ze er vast nooit meer onder uit :-)
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is weer een plaatje geworden. Je hebt het snel voor elkaar gekregen, vond je het zo leuk om te doen ;-) ?
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is een prachtig dekentje geworden met een mooie kleurverdeling.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. echt heel mooi, heerlijke kleurtjes en lekker op je eigen manier gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jouw deken is mooi geworden. De kleuren zijn mooi bij elkaar. Je poppen gaan nooit meer weg.
    Groet,
    Dientje (dientjes.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. mooi gemaakt en lieve kleuren bij elkaar
    groetjes miek

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat krijgen die poppen een prachtig dekentje.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hè, wat doet jouw blog toch steeds raar, alles wordt heel vreemd weergegeven met rare tekens en halve letters... (hopelijk ben ik de enige die er last van heeft? Het is alleen met jouw blog en al een tijdje)
    Maar je dekentje is prachtig! Heel mooie randjes en mooie kleurcombinatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gezellig dekentje, leuke kleuren, zo vrolijk en de poppen zullen er goed onder liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi geworden je dekentje
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ha ha, weer van die rare tekens, maar ik schrijf gewoon door want je deken wat heel goed te zien: wat een leuke kleuren heb je gebruikt!!!
    groetjes, Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Het is een prachtig dekentje geworden. De kleurencombi is erg mooi.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  21. hij is echt heel leuk de kleuren zijn ook prachtig gekozen en fijn hé weer wat af!
    groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Geweldig!! ik loop nu 2 weken achter, maar ga ze hopelijk vandaag in halen. Misschien ook beter een kleiner formaat kunnen maken ;) liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Super gaaf, die kleuren vind ik ook echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...