Busy Bessy Creatief

Totaal aantal pageviews

woensdag 9 april 2014

Roza ...

Ja, ik ben aan het breien geweest... Een tijd geleden had ik al wat patronen verzameld van hazen, konijnen en muizen. En omdat ik even niet van dat gefriemel onder m'n ogen kon verdragen, ben ik aan de slag gegaan met Saskia van de Wibra en naaldnummer 3,5.
En zie daar: ROZA ...



Roza is een ontwerp van Renske van de Hobbydoos en is ongeveer 30 cm groot geworden.
Ik heb haar op twee naalden gebreid en daardoor heeft ze zijnaden, maar als je de matrassteek gebruikt, dan zie je daar bijna niets van!



Ik ben blij met Roza, ze is m'n trouwe konijn. Haar voorkeurplekje is het mandje met brei- en haakrolletjes.
Ze kan daar de hele kamer overzien en wat toezicht houden...
Nu heeft ze eigenlijk niet zoveel op met die katten van ons, dus bedacht ik dat het wel leuk was als ze in de toekomst speelkameraadjes zou krijgen...



Ook het jurkje van Roza en het vestje dat ze er overheen draagt kun je bij Hobbydoos vinden. Zelfs de schoentjes!


Nou ja zeg..... , soms hoef je niets te regelen! Daar komen als vanzelf Morgan en Teddy aan om gezellig met Roza te kletsen en te spelen....


Waar zouden ze het toch over hebben?



14 opmerkingen:

  1. Ze praten er vast over wie nu eigenlijk de leiding moet hebben... De grootste of de kleinste?
    En.... misschien hebben ze het zelfs wel over jou!! Of je niet te veel van jezelf vergt... of je wel goed naar de signalen luistert die je lichaam afgeeft.....
    Maar misschien zijn ze ook wel blij!! Hoera!! Busy bessy is weer actief!! Misschien krijgen we nog wel meer gezelschap!!
    Elizabeth, fijn dat je weer blogt! Gezellig! Maar doe het (zoals ze hier zeggen) wel hènig ân! (kalm aan dus)
    Liefs,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, Wat is Roza mooi! Zowel het konijn zelf als haar kleertjes en haar schoentjes!
    Ik denk dat je het slim hebt aangepakt om een knuffel te maken op de minst inspannende manier: met dikkere naalden en niet in het rond zodat je niet hoeft op te letten of er geen gaatjes in komen, al heb jij daar volgens mij totaal geen moeite mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker fleurige huisgenoten heb je gemaakt. Fijn dat je dit weer doet.
    Groet,
    Dientje (dientjes.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is echt mooi gemaakt :-)

    Groetjes
    Peggy (poppe-mie.blogspot.be)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. super leuk zeg, en mooi gemaakt.
    ze hebben het vast over dat ze allemaal zo mooi zijn...............
    groetjes miek

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt een gezellig setje zo bij elkaar. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. nou, noem dat maar geen gefriemel. Ik vind het nog een heel gedoe om zo'n beest helemaal af te krijgen. Je hebt een mooie stel zo bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk konijn is Roza met haar mooie jurkje aan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk! Je hebt je geweldig geamuseerd zo te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. een gezellig plaatje , het konijn is heel leuk en goed gelukt , fijn dat je dit toch op kon pakken,
    groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Roza is echt wel een heel leuk konijn geworden! Kan me best voorstellen dat ze zich daar goed voelt tussen al je handwerkjes! Goed dat je dit toch kan doen, Alleen heb ik liever patroontjes die in 1 keer klaar zijn zonder al dat aan elkaar naaien want dat haat ik. En Roza heeft al meteen leuk gezelschap gevonden bij jou, die gaan het gezellig maken daar samen en kletsen en plannen maken.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige Roza zit daar op je breirolletjes te passen, ze ziet er erg lief uit, lekker hè, weer aan de handwerk. Doe maar rustig aan, dan breekt het lijntje niet ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dank voor je lieve berichtjes op mijn weblog. Ik lees weinig blogs op dit moment, maar heb toch een aantal van jouw logjes gelezen. Ik wens je heel veel opbouw van energie op en het helpt inderdaad om fijn te handwerken. Roza is een juweeltje, geniet van de dingen die je doet. Warme groet, Noor

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...