Busy Bessy Creatief

Totaal aantal pageviews

woensdag 30 januari 2013

Hazelnoot mokka gebakje...

En hier is dan het laatste petit fourtje van Grietjekarwietje. Een heel leuk mokka gebakje. Zelf houd ik helemaal niet van mokka en eigenlijk ook niet van zoet, dus aan mij zijn petit fours niet zo goed besteed.
Maar ik vind ze prachtig om te zien en geweldig om te maken!


Er moet eigenlijk nog een hazelnoot op in de vorm van een kraal, maar die had ik even niet voor handen.
De kleurtjes van dit gebakje passen heerlijk bij mijn verzameling en in m'n huisje...




12 opmerkingen:

  1. Nou, ik ben een echte zoetekauw hoor. Dus ik heb liever de echte petit fourtjes in plaats van de gehaakte ;-P
    Maar ze zijn wel ontzettend leuk geworden en staan prachtig in dat kastje. Maar straks moeten ze plaats maken voor borduurtjes, toch?
    Groetjes en een fije dag,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat zijn ze leuk geworden, mag je trots op zijn en wat een superleuk idee in de letterbak (huis).

    Veel liefs

    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt een schattig huisje vol lekkere gebakjes nu om van te genieten Elizabeth en die hoef je niet op te eten, enkel bekijken...
    Heel mooi.
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig als je ze allemaal tezamen ziet in je huisje!
    Nog een fijne dag, liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou, ik lus ook wel zoetigheid hoor!
    Ik vind je gebakjes echt geweldig leuk geworden, en ze staan zo schattig in het huisje!

    Fijne dag nog.

    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ziet er heeel mooi uit al die gebakjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat staat echt super in je letterbakhuisje! Heel leuk gedaan :-)
    Ook je laatste petitfour is prachtig (ik ben wel gek op mokka, mjam, mjam!).

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je huisje is mooi gevuld zo en ik lust ook geen mokka ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze zijn prachtig! Mooi, zo'n huisje vol met petit-fours. Zowel gehaakt als echt zijn ze wel aan mij besteed :)

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ze staan leuk in het kastje, mooie kleurtjes.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooi petit fourtje,het staat leuk in het letterbakhuisje.
    Heerlijk mokka,ja ik hou er wel van,groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...