Busy Bessy Creatief

Totaal aantal pageviews

woensdag 2 januari 2013

2013 ... een nieuw jaar

Allemaal van harte de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar 2013...

Ja, hoe zal ik verder gaan met dit bericht? Weet je dat ik al vier keer een zin heb zitten 'backspacen'?
Je bent gewoon geneigd om wat te gaan filosoferen en te mijmeren over het nieuwe jaar..., maar ik sla dat maar over en houd dit voor mezelf.

Voor me op tafel liggen de kaartjes voor de nieuwe 365 dagen Flowkalender. Ik moet er nog een heleboel losscheuren, maar die van 1 januari ligt bovenop


In deze mooie uitspraak kan ik al mijn overdenkingen wel kwijt...



Vlak voor de jaarwisseling kocht ik dus de laatste Flow van 2012. En niet in het minst voor deze leuke dagkaartjes. Ik maak er een kalendertje van - net zoals vorig jaar - en hang dat op in het kleinste kamertje.

Bij deze Flow zat ook een winterboek, boordevol met leuke verhalen, interviews, korte stukjes en prachtige materialen zoals stickers, briefpapier, labels, kaarten, invulbriefjes, verjaardagskalender, etc...


De komende tijd wil ik dat echt gaan gebruiken, en daarom leg ik dit boek maar gewoon lekker in mijn mangel bakje dat altijd op tafel staat.Er kon nog wel wat meer bij...



Ja, meteen ook heel toepasselijk..., vanmiddag ga ik lekker bij een vriendin langs...
De kerstvakantie duurt nog een paar daagjes.. Maar ook daarna ga ik de raad opvolgen van Emma Brunt (sociologe en publiciste) die op 2 januari voor de Flow kalender schreef:

"Luieren, onthaasten, alle verplichtingen aan je laars lappen en eens wat minder je best doen; daar zouden de meeste mensen geweldig van opknappen. Wel zo eenvoudig en nog haalbaar ook; dit jaar ga ik gewoon doen waar ik zin in heb."

Haha, dit deed ik al een paar weekjes, en ik kan je vertellen dat het me goed bevalt!


18 opmerkingen:

  1. ha ha dat zijn leuke teksten !!!!! ik wens je een goed en gezond 2013 en hoop dat de dingen die je wilt gaan doen ook gaan lukken

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat gaat helemaal goedkomen snap ik ,geniet er van een goed creatief jaar gewenst
    Gr marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De beste wensen voor 2013! Geniet van wat het nieuwe jaar je gaat brengen!
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. HAPPY NEW YEAR meis .... enne go with the flow :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zou zeggen, blijf dat vooral zo doen dan, als het goed voelt.
    Ik wens jou en je familie ook een fantastisch 2013 toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat wat goed bevalt moet je niet veranderen.... Een heel ontspannen nieuwjaar.

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jij ook de beste wensen en leuk is ie hé de winterflow, ik heb hem met kerst gekregen. En lekker naar jezelf blijven luisteren, you go girl!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leef je eigen leven. Laat je niet opjagen. Leuk hoor om zomaar ergens naar toe te gaan voor een praatje en een kop koffie.
    Geniet van het leven. Groeten van Willemien.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. jij ook de beste wensen Elizabeth en wat die voornemens betreft:
    prima idee!!

    groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jij ook nog de beste wensen voor 2013!
    Prima idee hoor, je nieuwe voornemens!
    Doen ze hier in Noorwegen al jaren.
    Wij Nederlanders zijn veel te gehaast.
    En we moeten ook altijd zo veel!
    Slap av, zeggen ze hier.

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Tja, waarom laten we ons toch altijd zo opjagen.... Eigenlijk laten we dat niet gebeuren, we doen het gewoon zelf. Eigen schuld, dikke bult. Dus ja, als we relaxter willen leven, moeten we dat ook zelf doen. Maar dat is niet zo makkelijk, de aard van het beestje voert meestal de boventoon. Althans, zo werkt dat bij mij. Jij hebt al een paar weken geoefend :-) Dan wordt zo'n goed voornemen volhouden misschien wel makkelijker. Ik wens je dan ook een heel relaxt, gezond, gelukkig, creatief en zorgeloos 2013 toe Elizabeth!
    Groetjes,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Natuurlijk iedereen de beste wensen voor 2013
    Ook ik ben al vanaf het eerste uur Flo fan het is een heerlijk blad en zorgt ervoor dat ik zonder schuldgevoel de gehele dag kan handwerken
    of deed ik dit al...................:-)
    Geniet van elke dag, groetjes Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat ziet er goed uit allemaal, en je hebt hele goede
    voornemens genomen waar je ook al aan begonnen was :)
    Geniet van dit jaar en ik wens je veel inspiratie en
    creativiteit !

    Lieve grtjsss Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Voor jou veel liefde,gezondheid,geluk en heel veel relaxmomenten!
    Dit zijn nog eens geweldige teksten!
    Geniet van al het moois wat op je pad komt.
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik heb ze ook, de Flow en het winterboek. Fun! Heb net mijn kalender gemaakt. Zulke inspirerende tekstjes mogen niet verloren gaan hé. Fijn 2013!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heerlijk, zo'n lekker blad om in te bladeren. En dan de inspirerende kaartjes. Ik had ze vorig jaar in mijn hobbykast hangen. Leuk om steeds even weer te kijken en na te denken.
    Ik wens je een heel goed jaar toe. Geniet er van!

    Lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...