Busy Bessy Creatief

Totaal aantal pageviews

woensdag 16 januari 2013

Bananensoes en pandan spekkoek rondje...


De petit fours van Grietjekarwietje blijven leuk om te maken. Heerlijk ontspannend om te doen.
En vrijdag komt hopelijk de volgende nog... Hoelang zal Grietje nog doorgaan?


Het keteltje voor het letterbakhuisje is ook geborduurd. Maar ik ben over de manier van presenteren nog niet tevreden. Ik heb het kaaslinnen om een kartonnetje gevouwen en vastgezet. Omdat de vakjes van het huisje nogal diep zijn, valt het borduurtje een beetje erg naar achter. 
Ik ben van plan om het kaaslinnen los te halen en het te bevestigen op een 1 of 2 cm dik plaatje (piepschuim of iets dergelijks) en misschien doe ik ook nog wel een laagje fiberfill ertussen. Het is nu wel erg strak en statisch... 
Ik mis op één of andere manier een stukje uitstraling erbij..
Iemand nog ideeën ????




18 opmerkingen:

  1. Ik zou hem inderdaad wat meer naar voren halen en misschien met wat leuke bedeltjes of kraaltjes opvrolijken. Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je zou ook een lijstje er voor kunnen maken, dan krijg je meer diepte. Je petit fourtjes zien er weer erg lekker uit.

    lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kan in je letterbak ook een stukje piepschuim met dubbelzijdig tape vastzetten.
    Zo kom je borduurwerkje een stukje naar voren.
    En je petit fourtjes zijn prachtig,mijn vingers kriebelen om weer eens te haken,groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De petit fours zijn heel leuk. Ik loop gigantisch achter.
    Wat een schattig borduurseltje. Leuk hoor in die letterbak. Ik vind de optie van Dinah wel goed bedacht om er een lijstje voor te maken.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zien er allebei heerlijk en het kleine borduurwerkje is ook mooi!
    Nog een gezellige, knusse winteravond, liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Smakelijk uitziende petitfours weer!
    Misschien het kartonnetje kleiner en er een mooi randje om haken? Of een kantje er om heen kan natuurlijk ook en zal makkelijker zijn ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, ik zie wat je bedoelt. En zeker met die heerlijke hapjes in 3D er vlak naast. Wat ik ook wel eens gezien heb is het kartonnetje iets kleiner dan het vakje maken, en 'zwevend' bevestigen, dus dat stukje piepschuim wat je noemde, o.i.d. en dan met dubbelzijdig tape tegen de achterkant... ik zie ook al een kantje erom genoemd... ideeën genoeg :)
    Succes en groetjes,
    Rian

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je krijgt allerlei ideetjes aangereikt voor je borduurtje. Ik ben het met je eens dat het wel wat meer naar voren mag in het huisje. En misschien is het een idee om een randje te borduren als omlijsting van het keteltje, zodat het meer in een 'kader' komt.
    Afijn, wat je er ook van gaat maken, leuk is ie in ieder geval!! Ben benieuwd naar het volgende borduurwerkje.
    Groetjes,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Kantje onder het keteltje, net alsof het op een plankje met kantje eromheen staat, en stukje piepschuim erachter met dubbelzijdig plakband, zodat het een stuk naar voren komt.
    Mooie petit fours

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt inmiddels al een hele verzameling, ze zijn echt heel leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je huisje gaat er heel gezellig uitzien zo,
    leuk hoor. En wat een lekkernijen heb je
    gehaakt, krijg er haast trek van...
    Waarom niet een kanten randje op je linnen
    maken, net buiten het theepotje langs ?

    Fijne knutselweek nog gewenst :)
    Lieve grtjsss van Erica ¤

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind het leuk zo keteltje heeft genoeg van zichzelf ,is schattig gr marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind het echt schattig, inderdaad het keteltje iets naar voren halen, want het is zo'n schattig borduurtje en wat heb je veel gehaakt,
    Groetjes Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterend wat je gemaakt hebt, schattig. Liefs, amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een lief borduurtje, idd iets meer naar voren dan krijgt ie meer aandacht. Leuk hé die gebakjes...ze zien er heerlijk uit! Groetjes, petra

    BeantwoordenVerwijderen
  16. prachtig je petit fours, ik vind ze ook zo leuk........ en misschien een randje langs het borduurtje....... en dan op fiberfill/hobbs

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Randje er omheen?!?!

    Je petit fourtjes zijn leuk meis!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ja ze blijven leuk om te maken hé, die petit fours, ik hoop dat ze nog lang doorgaat ;-)
    Ik vind je borduurseltje zo op zich al mooi, maar dat is natuurlijk persoonlijke smaak.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...