Busy Bessy Creatief

Totaal aantal pageviews

vrijdag 5 juni 2020

Blue... Crea 5220 (week 23)




Blauw is mijn favoriete kleur! En ik had natuurlijk meteen weer een collage kunnen maken, want ik heb plaatjes en papiertjes in overvloed in blauw...
Maar ik wil variatie, en dingen uitproberen, dus het werd iets anders.


Eerst maakte ik grote willekeurige kleurvlakken met verschillende tinten blauwe aquarelverf.


De doos kleurpotloden kwam op tafel en in elk vlak maakte ik wat accenten, daarbij liet ik me een beetje leiden door de manier waarop de verf was terecht gekomen.



Niets bijzonders, maar wel gewoon leuk gespeeld met materiaal en vorm...

Wat maakten de andere deelnemers deze week?

    -  Marjan
    -  Josephine
    -  Céline
    -  Akkelien
    -  Toos
    -  Sandra
    -  Carmela en Davide
    -  Anita
    -  Petra
    -  Loes
    -  Albèrtje
    -  Nel


Wil je weten wat Crea 5220 inhoudt? HIER vind je alle informatie en de lijst met onderwerpen!


18 opmerkingen:

  1. Leuk effect geven die potloden op het aquarel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Niets bijzonders? Wel weer heel knap gevonden. Mooi hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig effect geven de kleurpotloodlijnen! Oh dit moet ik onthouden, het is 'eenvoudig' om te doen maar het effect is geweldig.
    (knap trouwens dat de verschillende kleuren niet in elkaar zijn overgevloeid!)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. jij vind het niks bijzonders ik vind het knap als je er even wat langer naar kijkt zie ik steeds meer de hoef van een ree en een dolfijntje. Ik hou wel van zulke patronen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het prachtig, het doet me aan zijde denken.
    Misschien vind je dat raar, maar wanneer ik wat zie associeer ik het meteen weer met wat anders.
    Daarom vind ik het associeer spel spelen met de kleinkinderen ook zo leuk !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig! Inderdaad, het lijkt wel op zijde schilderen. Hmmm, weer een idee.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou, het resultaat mag gezien worden. Ik vind het leuk, spreekt mij aan. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat spelen leverde een prachtig resultaat op.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi dat lijnenspel en wat ziet het er fantastisch uit

    BeantwoordenVerwijderen
  10. The lightness of the color on the sheet...inspire serenity.Adorable!
    Hugs, Carmela

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Blauw, mijn lievelingskleur en zeker als het zo mooi te zien is.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. PRACHTIG al die ronde vormen in de kleurvakken, het geeft
    mij een gevoel van geborgenheid. Heel mooi zo bij elkaar
    al die verschillende kleuren blauw, en de toevoegingen met
    de kleurpotloden maken het tot een fantastisch mooi geheel.
    Vind het ook heel leuk dat je van alles uitprobeert, echt
    super geslaagd weer!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Misschien geen heel ingewikkeld proces maar het effect vind ik prachtig. Dit is zoals blauw hoort te zijn. Ik zeg heel geslaagd!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat mooi, ik hou hiervan.
    Gewoon doen, niet teveel nadenken, heerlijk.
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig! Ik hou erg van blauw, heel mooi gedaan. Fijn weekend toegewenst!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Blauw, mijn lievelingskleur en zeker als het zo mooi te zien is.

    JokerGaming
    Pussy888

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oei, jouw lievelingskleur!
    Hoop dat je je dan niet gestoord hebt aan mijn blauwe spread....

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...