Busy Bessy Creatief

Totaal aantal pageviews

vrijdag 8 januari 2021

A --> ... Crea2021

De aftrap van een gloednieuwe challenge....! 

Vandaag de letter A.
Ik zal jullie maar besparen wat er aan ideeën allemaal door mijn hoofd is heen gegaan. Misschien geef ik later nog wel eens uitleg van zaken.


Mijn hoofdwoord is Aarde geworden en de achtergrond van de pagina is met aqua-kleurige acrylverf aangebracht. 

De aarde is deels gemaakt met aluminiumfolie, acrylverf, aquarelverf en aarde (grond).

Als je goed kijkt, ontdek je het werelddeel Afrika
En ook de aardetinten ontbreken niet. 



En ik hoop maar dat jullie er ook een beetje art in zien. 



Deze aardbol kreeg heel veel laagjes en daardoor ook reliëf. Ik heb zelfs ook nog de structuurpasta gebruikt die ik vorig jaar had gemaakt.

De grote letter A is uit een restant gelliplate papier geknipt. Ik vond de tinten er mooi bij passen, maar nu denk ik dat een beetje groter contrast beter was geweest.


En zo het is dan uiteindelijk geworden... 
De kop is eraf! En wie doen er allemaal mee met deze challenge? 
Ik maak een lijstje zodra ik berichten zie verschijnen op de blogs...

Toos
Loes

Wil je weten wat de challenge inhoudt, kijk dan HIER
Deelname is gratis en iedereen mag meedoen!

26 opmerkingen:

  1. Ik ben iedere keer weer onder de indruk. Wat heb je dit ook weer mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, dit vind ik zeker efn Artwork! Heel knap gedaan!
    Zelfs het uitknippen van de A is indrukwekkend. Je hebt genoeg A's verzameld om duidelijk te maken waar het om draait, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeker is dit art Elizabeth,
    Mooi gedaan en meer contrast vindt ik écht niet nodig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow! Dit is inderdaad ART Elizabeth, prachtig!
    Wat een geweldig idee om voor de aarde ook aarde te gebruiken als reliëfmateriaal. Zo heeft het een diepere betekenis gekregen.
    Je letter A is een juweeltje. Het doet me denken aan art-deco. Het is vast lastig geweest om deze dunne letterslierten netjes uit te knippen en vast te houden. Of heb je misschien een mesje gebruikt? Dan nog vind ik het knap dat je de dunne onderdelen zo mooi regelmatig hebt gekregen!
    Je maakt me benieuwd naar het vervolg, leuk om daar naar uit te mogen kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi, je hebt er echt over nagedacht en het resultaat is prachtig geworden.
    Goed idee om de a-woorden in dikgedrukte letters te laten zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je uitwerking van de A is mooi geworden!
    Wat een mooie letter is deze A! Voor wat meer contrast zou je misschien nog met de dunste fineliner aan 1 kant een schaduwlijn kunnen maken.
    Benieuwd wat je B gaat worden.
    Goed weekend
    groetjes,Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooi geworden! Je hebt nu veel A's gebruikt in je tekst.
    Die grote letter is prachtig, maar ook de uitvoering van de aarde.
    Zo ga je vast het hele alfabet af, hoewel ik nu al denk wat je van de letter Q moet gaan maken t.z.t. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig leuk zo om met letters te werken

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat je hoofd soms niet uit elkaar barst van al die ideeën. Leuk hoor, de aardbol in deze tinten. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit zijn een heleboel a-tjes, met een heel mooi resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beautiful Elizabeth! ... A truly elegant A! The cosmos and ... the universe, there would be so much to reflect!
    Hugs, Carmela

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een bijzonder kunstzinnige invulling heb je eraan gegeven, prachtig! Heel leuk om te zien hoe verschillend het thema door iedere deelnemer ingevuld wordt.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik ben enthousiast!! Goed gelukt hoor! Het is net een echte aardbol. Ik ben benieuwd naar je volgende project. Ga je een thema volgen of ga je random woorden gebruiken?
    Fijn weekend.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het wordt min of meer een thema... Eens kijken welke bloglezer de logica gaat ontdekken..:)

      Verwijderen
  14. Wowwww Wat is het genieten hier, werkelijk FANTASTISCH is het geworden,
    en/of dat ART is, ZEKER!!! Heel mooi uitgewerkt en alle A-tjes letterlijk
    gebruikt, de aluminiumfolie kwam goed van pas.
    Wederom een werkstuk waar hart en ziel versmolten zijn tot een PRACHTIGE kunstuiting!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat mooi geworden en ja de A van aarde, daar moeten we zuinig op zijn, goed dat je Aarde gekozen hebt.
    Jij en Marjan maken er echt wel wat speciaals van, niet een keer maar een paar keer het ABC, wauw, laat mij maar eerst mijn best doen om een keer mee te doen en het jaar af te maken! Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. En of dit Art is! Met de hoofdletter A! Niet alleen de aarde is mooi uitgebeeld maar ook de materialen zijn passend en de letter A vind ik heel erg mooi! Knap hoor! Groetjes Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Aarde, wat een prachtig woord om dit jaar mee te beginnen. Leuk dat je allerlei materialen hebt gebruikt, inclusief aarde, om je werkstuk mee te maken. Ik vind je een goede Artiest!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...