Busy Bessy Creatief

Totaal aantal pageviews

donderdag 24 december 2020

Glitter ... Crea 5220 (week 52)

De allerlaatste opdracht van Crea 5220... En nog een feestelijke ook!
Maar..., laat ik nu echt niets en dan ook niets met glitter hebben. Ik houd ook niet van glimmend en bling bling, dus dat wordt een keertje gek doen dacht ik...


Maanden geleden kwam ik dit rolletje tegen in de kringloopwinkel en ik had het natuurlijk nooit gekocht als deze opdracht er niet aan zou komen. Ik bedacht ter plekke dat ik daar wel een soort lijnenspel mee kon maken op een pagina.

Maar het liep gewoon anders. Toen ik aan de slag ging voor deze opdracht vond ik het helemaal niet leuk meer om zo'n spread te maken met dat band.
Ik pakte mijn stapel met extravagante tijdschriften en vond al snel wat 'glitterigs' ...



En toen was het louter een kwestie van schuiven en opplakken! Ik vergat de tijd en ook de foto's...
De laatste Crea 5220... niet in mijn boekje gewerkt en ook op een heel ander formaat gemaakt!

Wat maakten de andere deelnemers deze week?

    -  Marjan
    -  Josephine
    -  Akkelien
    -  Sandra
    -  Carmela en Davide
    -  Petra
    -  Annet
    -  Toos
    -  Nel
    

Nou, Crea 5220 zit er op... Volgende week geen onderwerp, maar misschien ga je al wel aan de slag met Crea 2021
Op vrijdag 8 januari 2021 start deze uitdaging en ik kijk alweer uit naar jullie blogberichten!
Voor degenen die ook op Instagram iets willen posten, heb ik de hashtag #crea2021challenge aangemaakt.
Helaas was #crea2021 al 'bezet'...



15 opmerkingen:

  1. Glanzend en glimmend het jaar uit. Ik vind het heel leuk om te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hm, ik zal proberen het te onthouden, dat je daar écht niet van houdt. Ik ben er ook geen fan van, maar soms, een tikkeltje glimmend kan wel leuk zijn.
    Het is je hoe dan ook toch weer gelukt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh dat herken ik; dat je iets vol enthousiasme koopt en al weet hoe te gebruiken en dat dat dan tóch niet gebeurt! 😊😊
    Het idee van een lijnenspel met de paillettenslinger klinkt wel leuk, maar deze collage vol glimmende en glinsterende kleding mag er óók zijn. Dat je bent vergeten foto's te maken is jammer voor ons, maar goed voor jou want dan was je lekker bezig!
    Fijne knusse dagen toegewenst Liesbeth!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo grappig.... toen ik de titel las van je blogje dacht ik "o, heerlijk glitter, daar zou ik me wel goed in kunnen uitleven".
    Ik ben namelijk heel erg van glitter, vooral met de kerst. :-)
    Die ouderwetse glitterkaarten die je vroeger had, zo leuk!!!
    Maar jij hebt toch een mooie glitter voorstelling gemaakt hoor, daar kan je mee voor de dag komen.
    Fijne kerstdagen gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Boehoe, glitter. Ja dat staat me ook nog te wachten. Ik heb ook zo'n rolletje. Ga er volgende week wel naar kijken.
    Je uitwerking is leuk, maar glitter is niet mijn ding.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Toch nog glitter gevonden, zonder bling-bling. Dat rolletje komt vast nog eens van pas en anders gaat het terug naar de kringloop, haha. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een heerlijk ingeving kreeg je Elizabeth om te gaan bladeren in die
    extravagante tijdschriften, en ziehier een super resultaat die zomaar uit
    je handen vloeide, bijna jaloersmakend ;-) als ik bedenk hoe ikzelf heb
    zitten worstelen, haha.
    Wens jullie sfeervolle dagen toe,

    Lieve groet,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Op een leuke manier uitgewerkt Elizabeth!
    Gezegende Kerstdagen voor jullie.
    groetjes, Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het was een leuke challenge, lekker afwisselend en een mooie afsluiter!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben gek op glitter en glim, alleen niet om te dragen. Samen met mijn kleinzoon kan ik me helemaal uitleven met glitterkaarten en zo. Maar je hebt je goed aan de opdracht gehouden zonder te veel bling.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. You'll see, you'll need that sequin roll sooner or later ... Happy Holidays!
    Carmela

    BeantwoordenVerwijderen
  12. haha de glitter glimt hier van het scherm af hoor. Ik ben ook niet zo van de glitter maar soms kan het net de finishing touch zijn. Als ik op school met de lagere klassen iets maak kan dat likje glitter net hetgeen zijn dat het "kunstwerk" nodig heeft en ik kan de jongsten ook niet blijer maken als ik de bus met glitter tevoorschijn haal :).
    Ik heb zin in de volgende crea. Saar en ik zijn hard aan het nadenken.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ondanks dat je niet van glitters houdt, heb je er toch iets moois van gemaakt.
    Ik vind het zeer geslaagd !

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...