Busy Bessy Creatief

Totaal aantal pageviews

vrijdag 23 oktober 2020

Diamond shape ... Crea5220 (week 43)

Soms ben ik na een dag tè moe om iets creatiefs te doen... Wat dan wel lukt, is een beetje zoeken op internet naar ideetjes voor bv Crea 5220. Dat kan soms ook 'gevaarlijk' zijn; als je iets leuks ziet, zit je er in je hoofd ook meteen aan 'vast'. 


Zo gebeurde het dus, dat ik een fotocollage op internet zag die was gemaakt met ruitvormen. En dat vond ik zò leuk, dat ik meteen ook zoiets wilde maken.
Deze keer geen ruimte meer voor brainstormen...(ja, dat komt er van...)



Ik wist dat ik uit de Flow een heleboel ruitvormen had bewaard en in de map had gestopt. Tijd om die nu eens te gaan gebruiken! De roze/rode en de groene vormen trokken me het meest en de rest werd dus weer weg gelegd.


Normaal gesproken zou je met een foto beginnen en daar de rest op aan passen, maar bij mij ging het nu andersom. De afbeeldingen van het fruit komen uit een oude Season agenda.
Het spelen met de vormen kon beginnen!


Ik moet eerlijk zeggen, dat ik dit het leukste deel vind van de hele uitwerking! 
Wat knip je weg van de afbeelding, en hoe sluit je de vormen aan. Het ging natuurlijk alweer heel anders dan op de fotocollage, want daar paste alles perfect...


Je zit er met je neus bovenop en het is goed om van tijd tot tijd even van een afstandje te kijken.
Gelukkig heb ik alle ruitvormen achter de afbeeldingen gedaan, anders was het rommelig geworden.
Tja, en nu...
Dat heb ik dus elke week; is het goed zo, of moet er nog iets bij?
Voorlopig houd ik het zo, maar wie weet later...


Wat maakten de andere deelnemers deze week?

    -  Marjan
    -  Josephine
    -  Akkelien
    -  Sandra
    -  Carmela en Davide
    -  Loes
    -  Annet
    -  Petra
    -  Nel
    
  
Wil je weten wat Crea 5220 inhoudt? HIER vind je alle informatie en de lijst met onderwerpen!


16 opmerkingen:

  1. . Na een paar dagen heb je een frisse blik, even zo laten. Het ziet er prima uit, erg leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Iedere keer is het weer moeilijk om te beslissen of het werk klaar is of misschien nog iets nodig heeft....
    Wat jouw werk voor deze week betreft, zou ik zeggen 'klaar'! De scherpe ruitvormen combineren heel mooi met de zachte rondingen van het fruit en de kleuren combineren allemaal heel mooi met elkaar. Perfect dus! 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi Elizabeth. Ik zag bij Marjan deze ruitvorm ook, typisch hè, maar erg leuk.
    Dezelfde ruitvorm, maar toch een heel andere uitwerking, schitterend toch !
    Goed weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ruit en fruit, wat een mooie combinatie, leuk om voor de ondergrond te gebruiken, zo komt het fruit er prachtig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je gebt de verschillende papiertjes mooi bij elkaar gepuzzeld.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha, fruit heeft ook een fRUIT ;-)
    Leuk onderwerp, en mooi uitgevoerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind hem mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat goed Elizabeth dat je een mapje had met allerlei ruitvormen, je hebt
    er een mooie kleurcombinatie van gebruikt en deze fruit afbeeldingen
    passen er echt perfect bij. Mooi hoe je het geknipt hebt het sluit
    erg goed aan op de achtergrond. Zelf vind ik het helemaal af zoals het
    is, een mooi samensmeltend geheel.....

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I love the patchwork textures and those red fruits, so good !! They remember the sunny days of summer ...
    Hugs, Carmela

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is een mooie rustige collage geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goed gelukt! Ik vind de kleurcombinatie mooi bij elkaar. En herkenbaar hoor, dat surfen op pinterest. Fijn weekend.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ziet er heerlijk uit, echt voorjaar! Daar zou ik nu wel weer zin in hebben :-)
    Wat misschien nog leuk is... een paar kersjes (als je die nog hebt) links bovenaan op de rechter pagina.
    Maar zo is het ook al leuk hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi! Alsof je alles hebt uitgestald op een mooie quilt.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat is het leuk met dat rode fruit. Niks meer aan doen, zou ik zeggen.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...