Busy Bessy Creatief

Totaal aantal pageviews

zondag 29 april 2012

Daphne's diary...

Gisteren was ik bij de Albert Heijn en ik had zin in een leuk tijdschrift. Van alles doorgekeken, maar kon niet echt iets vinden. Ik wilde bijna doorlopen toen mijn oog viel op:



Daphne`s Diary is het allernieuwste magazine op het gebied van wonen, lifestyle, tuinieren, recepten, markten, de leukste shopadresjes en nog veel meer.
Wat een leuk tijdschrift....! Ik ben er helemaal weg van.

Houten hartjes....

Een verjaardagskalender om eruit te halen...

Prachtige tuinfoto's

Leuke plaatjes...


Zelfgebouwd Victoriaans huisje...

Stylinghoekje voor buiten...

Pure nostalgie...

Lady's Stuff..., prachtige plaatjes om te gebruiken!

Kant en klare labels om uit te drukken...

Deurbordjes om te gebruiken...



En dit is nog geen derde van alles wat er in staat! Dit magazine vind ik van A tot Z schitterend. Zoveel moois bij elkaar, ook op culinair en cultureel gebied...
Niet alleen een tijdschrift om te bekijken en te lezen, maar ook om mee aan de slag te gaan. Want al die prachtige plaatjes kun je zo gebruiken om creaties van te maken!
Ben ik even blij dat ik volgende week vrij ben... Ik hoef me echt niet te vervelen!

14 opmerkingen:

  1. oooooooooooooooooooo en die is gaaf
    ik heb hem al gezien, maar nog niet gekocht
    hij is echt helemaal TOPPIE.
    en dan die vrouw in dat witte huis wouwwwwwwwwwww
    groetjes elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooo, nog nooit van gehoord of gezien, gaaf, daar ga ik dinsdag ook eens op uit, dank je wel voor de tip.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb hem ook gekocht Elizabeth en ben er ook helemaal
    weg van..

    groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. jaaaah..en om aan te voelen en ruiken en hebben hebben....hij is prachtig!

    liefs van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb hem ook ik had er al eerder van gehoord, het leek me zo'n leuk blad
    Nou het is nog leuker dan ik dacht
    En ik ben direct op zoek gegaan naar de vorige nummers
    De eerste is van vorig zomer toen was hij alleen in Interieurs winkels te koop en via sommige webshops en deel twee is van afgelopen winter
    Ik heb nu alle drie nummers en ga zeker door met lezen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk blad, dinsdag ga ik even kijken of ik hemkan vinden. Leuke tip!

    Groeten Miny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. dat ziet er idd geweldig uit zeg!!! dat is wel iets voor mijn dochters en..ik ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig! Wat een leuk blad. Ik had het nog niet gezien, maar het ziet er allemaal wel heel aantrekkelijk uit.
    Veel plezier in je vakantie!

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat ziet er zeker mooi uit! Wat jammer nou dat ik Appie gisteren heb overgeslagen anders had ik em zeker ontdekt. Zoiets leuks kan ik namelijk nooit laten liggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit ziet er heel aantrekkelijk uit!
    Beetje a la flow lijkt me.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik word er heel hebberig van wat ziet dat er geweldig leuk uit.
    Morgen ga ik hem mezelf cadeau doen!!!

    Fijne dag morgen..

    BeantwoordenVerwijderen
  12. dat ziet er heel leuk uit. Morgen maar eens langs de A.H. (of de boekhandel, ook altijd leuk)
    groetjes,imke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik zag het al staan en aan de buitenkant zag het er uit als een heel duur blad, dus heb ik het maar niet ingekeken ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zo dat ziet er zeker leuk uit!! En geniet lekker van je vrije week,meis!!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...