Busy Bessy Creatief

Totaal aantal pageviews

vrijdag 27 november 2020

Single letters ... Crea 5220 (week 48)

De laatste tijd werk ik graag met aquarel. En toen ik wat inspiratie opdeed voor het thema van deze week, stuitte ik op dit werk van Celia Lister en was ik 'verkocht'.

Ik ben er zo heerlijk mee bezig geweest, dat ik totaal geen 'tussendoor' foto's heb genomen. Daar baal ik nu best een beetje van...



Ik begon met roze en maakte er verspreid over de pagina's vlakken mee. Dat deed ik daarna ook met geel, blauw, groen, paars... 


De kleuren zijn niet puur, maar gemengd in mijn bakjes. 




Toen ik tevreden was, ben ik gaan zoeken waar bepaalde lettervormen het best tot hun recht kwamen.
Ik begon voorzichtig met potlood, maar toen ik de smaak te pakken had schreef ik meteen met de Tombow pen.


Nou, ik zei het al... het was er-rug leuk om te doen!


Wat maakten de andere deelnemers deze week?

    -  Marjan
    -  Josephine
    -  Akkelien
    -  Toos
    -  Sandra
    -  Carmela en Davide
    -  Petra
    -  Loes
    -  Albèrtje
    -  Annet
    -  Nel
    
  
Wil je weten wat Crea 5220 inhoudt? HIER vind je alle informatie en de lijst met onderwerpen!

21 opmerkingen:

  1. Die Celia kan er wat van. Maar jij ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend mooi, hoe de letters zich vormen naar de kleurvlakken, heel mooi geheel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tof om te zien hoe iedereen zijn eigen invulling van het thema heeft. Knap allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat is dit mooi!
    Ik had nog niet van Celia Lister gehoord en ik ben blij dat je haar aan ons voorstelt! Wat maakt ze prachtige werken. Mooi zoals ze vlakken met calligrafie vult.
    Het is jou prima gelukt om iets dergelijks te maken. Ik vroeg me meteen al af hoe je dat aan zou pakken; maakte je eerst letters en daarna vlakken er omheen of andersom? Nu heb ik gelijk het antwoord gevonden ;o) Net zoals jij de letters gevonden hebt; het lijkt me een leuke puzzel/speurtocht om op zoek te gaan.
    Leuk om te zien dat je steeds meer in de ban komt van het aquarelleren. Het past ook bij je karakter vind ik; zacht en lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. er..rug leuk en weer heel mooi gedaan. Zo te zien verveelt jullie dit nog niet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk bezig geweest met een bijzonder resultaat, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit ziet er heel gaaf uit! Alsof de letters en de vlakken zijn samengesmolten.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig geworden met die zachte kleurtjes. Het gebeurd vaak de laatste tijd dat je helemaal vergeet om tussendoorfoto's te maken, dat komt natuurlijk omdat je zo lekker ontspannen bezig bent.
    Je wordt er vast helemaal Zen van. Dat is het belangrijkste toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er leuk uit, ja met aquarelverf werken is fijn, vooral als het lukt!!
    Mooi om te zien hoe elkeen het anders invult.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke uitingsvorm. Het ziet er inderdaad ook er-rug mooi uit. Die geverfde vakjes was volgens mij nog best een precies werkje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit kunstwerk mag aan de muur of in de kaartencollectie. Heel mooi gedaan. Klasse. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Delicate ... rhythms of free letters ...
    Hugs, Carmela

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi hoe de kleur vakken als vanzelf de letters vormen! Groetjes, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hier ben ik helemaal weg van Elizabeth, een prachtig kustwerk is het
    geworden. Wat heb je een fantastisch kleuren palet gemengd, zo liefelijk
    en zacht en persoonlijk. Handig ook zijn die slakkenschaaltjes daarvoor ;-)
    Er zit een heel mooi ritme in de vlakverdeling, evenwichtig zou ik het
    willen noemen. Zie ook allerlei woorden, LOVE, HAVO, HELS, LEAF, FASE, en
    misschien nog wel meer woorden. Het is echt genieten om te bekijken, PRACHTIG!!!

    Fijn weekeinde,

    groetjes,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi geworden Elizabeth!
    Goed weekend
    groetjes, Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Helemaal eens met alle reacties: prachtig! Die zachte tintjes, de vlakken in allerlei variaties en dan naar letters gaan zoeken. Wat een inspirerende spread en dan verder kijken, via de link. Ontzettend leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie achtergrond. De letters komen heel goed uit en het is gewoon weer een kunstwerkje.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. O, dit vind ik erg mooi. Heb je dit direct in je boek gedaan? Worden de bladzijden dan niet erg bobbelig als je aquarel verft? Of strijk je de bladzijden als ze droog zijn? Misschien ook niet, geen idee. Ik ben gewoon nieuwsgierig.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooi gedaan met die zachte kleuren en dan die zwarte letters.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Het is ook echt prachtig geworden. Heel mooi, die zachte pastels!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...