Busy Bessy Creatief

Totaal aantal pageviews

vrijdag 13 november 2020

Sheet music... Crea 5220 (week 46)

Ik vind het leuk om op verschillende manieren in mijn art journal te werken, maar desondanks denk ik dat ik ongemerkt toch wel op een herkenbare manier vorm geef aan de uitwerkingen van Crea 5220.
Deze week heb ik geprobeerd om dat een klein beetje te doorbreken.

Het idee van boomblaadjes met muziek heb ik op internet gezien en ik vond het wel humor hebben.
Eerst een wat rommelige achtergrond gemaakt met oranje/oker acrylverf en een sponsrollertje.
Daarna de boom getekend met zwarte balpen en m.b.v. een sjabloonvoorbeeld en gelukkig had ik een ponsje liggen met een bladvorm. Die dingen gebruik ik echt nooit meer, maar nu kwam het bakje met inhoud dan toch eens van pas.


De piano is een geprinte afbeelding van internet.
Eenmaal aan het ponsen en plakken vergat ik foto's te maken...


Maar ik mistte er nog iets in.. Dat zwart moest ergens terugkomen en ik wilde het geheel ook wat stoerder hebben. Maar ik ben altijd beducht voor teveel afleidende accenten...


In werkelijkheid zie je de 'markmaking' beter dan op de foto. Ik gebruikte de zijkant van een krom kartonnetje en de rand van mijn stempelkussen daarvoor.



Op deze detailfoto's kun je het een stukje beter zien. 

Wat maakten de andere deelnemers deze week?

    -  Marjan
    -  Josephine
    -  Akkelien
    -  Toos
    -  Sandra
    -  Carmela en Davide
    -  Petra
    -  Loes
    -  Annet
    -  Nel
    
  
Wil je weten wat Crea 5220 inhoudt? HIER vind je alle informatie en de lijst met onderwerpen!



18 opmerkingen:

  1. Music makes my day. Ik vind het weer schitterend gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig, het geeft het gevoel alsof de muziek zo de kamer binnen dwarrelt !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Blad / muziek, een blad ván muziek. Zo heb ik er nog nooit over gedacht, wat leuk! Je hebt het ook geweldig gebruikt in je werk. Ja, die ponsjes...ik heb er ook een paar, maar gebruik ze ook nooit. Nu kwam het bladponsje bij jou goed van pas; toch wel goed dat bewaren, hihi.
    Je achtergrond is lekker fleurig en leidt evengoed niet af. De blaadjes die van de boom naar de piano dwarrelen vind ik supergevonden. De zwarte marking symboliseert mooi de wind.
    Kortom; ik vind het weer een hele mooie uitwerking!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, echt perfect: die blad-muziek! Heel mooi bedacht en prachtig uitgevoerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk gedaan, dat is nog eens échte bkadmuziek, eigelijk moet je het ruizen van de blaadjes er nog bij horen, maar dat moeten we er maar bij verzinnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie letterlijke vertaling van bladmuziek!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuke invulling en speling van woorden muziekblad(er)en en bladmuziek haha.
    Je hoort al bijna de muziek uit de piano komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi gedaan! Heel zacht en sierlijk. Je hoort als het ware de muziek als je er naar kijkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig zo mooi gedaan de hele afbeelding geeft een uitstraling.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Bijzonder om het op deze originele manier uit te werken Elizabeth, je kunt
    veel dingen ook op andere manieren bekijken en vorm geven. Echt Prachtig
    hoe de bladeren als het ware richting de vleugel worden gezogen, er zit
    letterlijk muziek in de uitwerking die voor mij goed voelbaar is.
    De zwarte markering voegt precies dat toe wat het geheel nog nodig had,
    en beslist zonder dat het te opvallend is. Het is een PRACHTIGE
    evenwichtige uitwerking geworden!!!

    Fijn weekend.....

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik geniet weer van je journal-werk, heel mooi gedaan!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Delicate and poetic autumn leaves ... dance to their music! Very beautifull!
    Hugs, Carmela

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een boeiend concert. Ik swing zoals de boom. Prachtig. Groet, Dientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heerlijke vrolijke muziek wordt er daar gespeeld. Je wordt er gewoon vrolijk van.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Vrolijk stukje, het eerste wat ik dacht dat het op een Japanse tuin leek met bloesems.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Kijk, zo'n uitwerking had ik zelf willen maken. Wat mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het is prachtig om te zien hoe de muzieknoten als het waren uit de piano buitelen.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...