Busy Bessy Creatief

Totaal aantal pageviews

maandag 20 mei 2013

Elin ...

Vorige week kregen we het geboortekaartje van Elin; weer een achternichtje erbij! Onze familie groeit en groeit ...

Tijd om dus weer een zelfgemaakt kaartje te maken!
Ik rommelde wat in de voorraad, maar de babyplaatjes konden me niet bekoren.
Dus zocht ik maar weer op internet naar wat inspiratie...
En dat hielp!


Gewoon lekker een ouderwets breiwerkje erop, ik ben tenslotte een echte breimuts...
Ik vind die kleine breiwerkjes op kaarten nog steeds leuk in combinatie met wat bij elkaar passende papiersoorten. 
Nu maar hopen dat de kersverse ouders het ook leuk vinden...

ook de binnenkant een beetje gepimpt...

Wat ik nu standaard doe, nadat ik een kaart gemaakt heb, is de restjes van het overige papier bij elkaar in een plastic hoesje stoppen.
Ik doe er soms best lang over om een goede combinatie van kleuren en motiefjes te vinden en dan vind ik het handig om een andere keer hier op terug te kunnen grijpen.
Niet dat ik dan dezelfde kaart ga maken, want daar ben ik te wispelturig voor.
Maar door er weer een andere draai aan te geven en wat weg te laten of toe te voegen komt er vanzelf een nieuw ontwerpje.


Allemaal een fijne dag; het is echt fröbelweer....



21 opmerkingen:

  1. Wow, wat een juweeltje zeg! Echt knap, en elk kersvers ouderpaar gaat hier zeker van smelten.. (ik in ieder geval wel, en die tijd heb ik al lang achter me gelaten ;)) Fijne Pinkstermaandag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo is de felicitatie wel heel persoonlijk. Past helemaal bij jou. Echt iets om te bewaren...
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart en gefeliciteerd met de familie uitbreiding.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldige kaart heb je gemaakt! Daar kan je mee aankomen.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd en ook dit kaartje is weer super leuk geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O, dat is een super origineel kaartje geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Elizabeth,

    Je babykaartje is zoooo schattig, dat breiwerkje erop is zo lief in het mini :-)

    Groetjes, Jaimie

    ps, ja hoor, ik zal de vorderingen (hopelijk zijn er toch hihi) van de gehaakte knuffel op mijn blog plaatsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lief kaartje! Super leuk!
    HEt ziet er erg professioneel uit met de gepimpte binnenkant. Goed gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een super leuk kaartje. Van deze zullen ze zeker geen tweede ontvangen, het is een echt Elizabeth kaartje.
    Groetjes,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lief kaartje!! Leuke kleurtjes en je breiwerk is werkelijk schattig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel lief, daar zijn ze vast heel blij mee en zo leuk ook een mini hemdje van wol op de pennen.
    Leuk bedacht.

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtig en lief kaartje!
    Zet je het patroontje online ;) ?
    groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo'n superschattig kaartje Elizabeth! Je hebt volkomen gelijk, zo'n breiwerkje op een kaart blijft het altijd doen :) Je hebt de achtergrond ook heel mooi gemaakt en de binnenkant, je kent er echt wel iets van.
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel leuk Elizabeth, mooi om op een kaart een klein handwerkje te
    gebruiken!

    groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel erg schattig, echt een idee om te onthouden! Groet @

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat leuk!
    Ik ben op dit moment ook iets aan het maken voor een pasgeboren Elin.
    Zo hoor je die naam nooit en nu al 2 keer in korte tijd.....

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi kleurencombinatie weer en dat gebreide truitje doet het er goed op.
    Handig om de kleurtjes bij elkaar te bewaren, het uitzoeken is soms nog meer werk dan
    het maken, dus dat scheelt je weer in tijd.
    Groeten van Corrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een heel lief kaartje ! Een mooie en unieke creatie !

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...