Busy Bessy Creatief

Totaal aantal pageviews

dinsdag 8 februari 2022

Miss Fluffy

 


Mooie schoenen heb ik hè... Ja, die kwamen van de haaknaald rollen. En er zijn ook nog groene blaadjes aan vast gemaakt.


Kijk, hier kun je het al een beetje beter zien. Ik heb gele sokjes gekregen en mijn benen blijven lekker bloot. Dan kan ik goed de wind voelen.


Ik zei al vrij snel 'ik wil straks niet in mijn blootje zitten hoor'... 
Daarom maakte poppenmams eerst maar mijn kleren. 
Maar dat viel even tegen; ik hoorde haar mopperen over te weinig garen voor zo'n grote jurk... 
Oeps, dit feest ging niet door begreep ik wel. En ik vond dit rood nu juist zo mooi!
Dat andere ding wordt mijn schort, want ik ben veel buiten en anders komt mijn mooie jurk onder de modder enzo...



Ai, daar heb je het al... Lig ik toch weer deels in mijn blootje! En vergeet asjeblieft niet om mijn armen op te vullen, anders zijn ze straks niet stevig genoeg...


Maar wat ben je nu toch aan het maken? Ik vind het wel een hele mooie kleur... 
Krijg ik misschien een dekentje?

Poppenmams zegt niks...
Nou, jullie horen nog van mij! 
O ja, en ik heet Fluffy...
Tot volgende week!

14 opmerkingen:

  1. ach dat word al leuk en mooie kleuren.
    grts ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat wordt vast heel leuk, want jouw poppen mams kan heel goed handwerken. Ik denk dat het oranje een vestje wordt. Ik ben heel benieuwd naar je, zeg maar tegen poppenmams dat ze moet opschieten... ach dat helpt toch niet, kennelijk luistert ze niet zo goed naar haar poppen kinderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hé pssst, Fluffy! Je kunt proberen of Sterre haar kan laten opschieten met haken, die krijgt meestal wel veel voor elkaar 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ben benieuwd, ze heeft in ieder geval geen koude voeten!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Krijg je misschien een oranje overgooier? Ik ben heel benieuwd naar je. Hopelijk zien we je volgende week helemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat wordt weer een leuke, je bent weer lekker bezig. Fijn dat je al weer opknapt nu je weer zo aan het handwerken bent. Ben zo benieuwd naar het vervolg van de kleding en naar Fluffy zelf.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou Fluffy, je hebt wel veel noten op je zang, maar ik snap dat je poppenmams je wel helemaal zo moet maken dat je tevreden over jezelf bent.
    Maar Elizabeth kennende, komt het helemaal goed, maak je maar geen zorgen.
    Ben wel heel benieuwd hoe je er straks uit ziet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha ha fluffy ik snap jouvwel, poppenmams moet doorwerken zodat we jou te zien krijgen ben jij ook al nieuwsgierig naar ons ??

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi Fluffy, jij gaat een knappe meid worden dat zie ik zo al. Maar ja dat ze
    je nu zo in je blootje laat poseren vind ik weer niet zo aardig, maar je kan
    nu wel goed je lange benen bekijken. Volgens mij ga je een bloemenmeisje worden
    een vriendinnetje voor Moos misschien, en dat oranje hoekig misschien een vierkante
    pas voor een tuinbroekje. Ben benieuwd wanneer we je kunnen bewonderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jij gaat een prachtig meisje worden. Ik denk zomaar dat dat oranje een jurk wordt voor je.
    Maar houd Poppenmans wel goed in de gaten hoor. Want voor je het weet, staan er weer andere projecten op de naald en wordt jij in je blootje ergens achter gelaten.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha miss Fluffy, wat een leuke schoentjes heb je al :)
    Heerlijk blote beentjes, lekker voor in het voorjaar!
    Dat met je kleding, dat komt wel goed, ik heb er alle vertrouwen in ;)
    Tot snel, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het zijn al vast mooie poppenvoetjes, succes met het vervolg!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoe je het brengt, het ontstaan van Fluffy, geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...