Busy Bessy Creatief

Totaal aantal pageviews

dinsdag 15 februari 2022

Fluffy

 



Hallo, daar ben ik weer !
Ja, je ziet me lachen hierboven..., maar het is wel anders geweest. Het huilen stond mij nader...
Poppenmams was bezig met mijn hoofd, en dat ging niet van een leien dakje. 



Hoe ik het allemaal weet is mij een raadsel, maar op het ene moment had ik een half hoofd en op het andere moment was er niets meer van over. 
Even had ik een donkere kruin, maar die is weer verdwenen. En nu heb ik dus een twee kleuren hoofd, heb je ooit...
Ik ben wel blij dat het babyroze verstopt zit onder mijn haar ...


Mijn haar is wel een gevalletje apart hoor. 
Ik geloof eigenlijk dat ik een pruik heb.

Maar alles zit goed vast en ik heb ook nog een leuke vlecht om mijn hoofd. Die is echt heel lang en heeft poppenmams met kraaltjes versierd. Daar ben ik echt blij mee.

Lekker fluffy haar heb ik gekregen hè? Ik ben er heel blij mee.



Jullie hadden het goed geraden hoor... Ik heb een ander jurkje gekregen en er schijnt heel veel garen in te zitten...

Maar intussen is er iets onbegrijpelijks gebeurd.
Poppenmams laat mij gewoon links liggen. Ik heb een hoofd, een lijf en een jurk en je zou toch zeggen... Maar niks hoor, alles zit los en het blijft los. Ik lig zomaar in de hoek.
En ik ben niet eens stout geweest, ècht niet.....!
Ze kwam vorige week opgetogen thuis met 2 andere poppen en die is ze nu aan het vertroetelen!
Snap jij het nog?


15 opmerkingen:

  1. Arme jij. Hopelijk leest poppenmams deze blog en zet ze je snel in elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach hemel, hoe kan poppenmams jou nu zo in een hoek gooien en niet meer naar je omkijken? En dat terwijl je zo mooi wordt. Het komt vast goed met je, maar zuur is het natuurlijk wel voor je. Hou vol popje, jouw tijd komt nog wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach, arme Fluffy. Jouw leven begint letterlijk met vallen en opstaan. Echt sneu voor je dat je zoveel moet meemaken. Je zou er een trauma aan overhouden. En ik ben bang dat je nog wel een week zo blijft liggen. Die andere poppen hebben voorrang. Maar het is voor een goed doel. Daar moet je dan maar aan denken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Och Fluffy toch, even geduld hoor, je mams gaat je vast snel in elkaar zetten (die poppen en kleertjes moeten toch nog drogen). Blijf maar lekker in je hoekje even uitrusten, je krijgt het straks vast druk genoeg. Misschien moet je dan wel meehelpen met de nieuwe poppen aan kleden en zo. Sterkte met wachten hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O jee, dit klinkt wel heftig... Ik hoop dat het nog goed komt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fluffy, ik vind het een schande! Ik ga gewoon Elizabeths blog boycotten net zo lang totdat ze weer verder gaat met jou.
    Is ze nu helemaal betoeterd om met die gekochte poppen verder te gaan en jou geen aandacht meer te geven!
    Valt me reuze tegen.
    Maar.... misschien valt het patroon van jou ook wel een beetje tegen.
    Soms is het moeilijk. Nee, jij bent niet moeilijk, maar de armpjes en beentjes die nog gemaakt moeten worden.
    Maar... als je klaar bent, dat ben je vast ook heel mooi en apart!
    Kom op Elizabeth, aan de slag met Fluffy! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nee daar snap ik helemaal niets van. Maar ik weet zeker dat ze je niet vergeet en hoe ik dat weet .....ik ken haar wel een beetje. Dan zie of heb je iets nieuws en daar ga je helemaal op in. Maar jouw poppemams bedenkt zich wel, dus droog je tranen en wacht nog even geduldig af. Voor je het weet ben je het middelpunt van een nieuwe blogpost en straal je ons toe !!! Echt ik weet het zeker /liefs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi jurkje en het fluffy pruikje.Inderdaad er word wat uitgehaald bij mij ook hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het gaat vast goedkomen, Fluffy. Ik weet zeker dat Elizabeth je niet echt vergeten is.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Sneu hoor, ik had Fluffy graag in dat schattige jurkje willen bewonderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Och Fluffy toch, het gaat echt alle kanten op en snap dat je nu jezelf
    wil bewonderen. Niet aardig van jou poppenmans om je zomaar onaf in een
    hoek te proppen, maar ik denk dat poppenmans je toch snel weer op zal
    pakken om je te laten pronken in je prachtige jurkje, nog even geduld.......

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het gaat vast goed komen en dan gaat ze je misschien wel verrassen met leuke nieuwe vriendinnetjes !

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Is mams weer afgeleid of kwam er een noodgevalletje tussen? Wel vervelend voor jou. Met allemaal losse ledematen kun je ook niet veel beginnen, ook al heb je een mooie jurk. Je hebt wel mooi haar gekregen. Mams, help dat kind eens, wat een toestand, ze kan haar jurk niet aandoen met al die losse lijfonderdelen. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je bent wel een beetje ongeduldig Fluffy, het komt vast en zeker goed met je :)
    Als je bij mij zou wonen, dan zou je ook even moeten wachten, ook poppenmoeders kunnen niet alles tegelijk ;)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...