Busy Bessy Creatief

Totaal aantal pageviews

zondag 30 mei 2021

Wandhanger voor de caravan

Inmiddels is de wandhanger waarover ik HIER al schreef, ook af! Ik heb hem gehaakt in dezelfde kleuren als de vlaggetjeslijn, maar ik weet nog niet of de hanger in de caravan komt of in de voortent.
Liefst wel het laatste, maar ik moet eerst eens kijken of het bevestigen wel mogelijk is.


Het is een gratis patroon van Breiclub en door je naam en emailadres in te vullen kun je het in je mailbox krijgen.
Het patroon bestaat uit drie delen en je haakt het van onder naar boven.
Moeilijk is het niet, maar ik vond m.n. het telpatroon niet zo duidelijk. Als je goed naar de foto's kijkt, kom je er wel uit.

Ik heb een ander figuur gekozen bij het middenstuk waarbij je een gehaakt koord door de gaatjes rijgt.

Ook de vierkanten heb ik veranderd, die vond ik veel te dicht.
En het aantal franjes is ook afwijkend van de originele versie.

Al met al een leuk hangertje om te maken en ook vrij snel klaar!








Hieronder de delen van mijn hangertje nog even wat groter...

Deel 1


Deel 2


Deel 3


De stok/tak is nog niet helemaal naar mijn zin, maar de eerstvolgende keer dat we in het bos zijn vind ik vast wel een robuustere versie...


13 opmerkingen:

  1. Wat zullen jullie een leuke en gezellige caravan hebben. Ik ben met de vlaggetjes begonnen. Dat is een heerlijk klusje. Misschien daarna de wandhanget?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo wordt jullie voortent wel steeds gezelliger. Hoe het opgehangen moet worden heb ik geen idee van, ik ben niet zo'n kampeerder. Ik vind de hanger erg leuk geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk is dit!!
    Ik vind het altijd erg leuk om bij mensen op de camping iets zelf gemaakts te zien hangen.
    Je krijgt vast veel bekijks (als je het in de voortent hangt natuurlijk)
    Mooi om aan het patroon toch een beetje je eigen draai te geven, zo wordt het nog meer jij....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gezellig! Wat heb je hem netjes gehaakt (dat is aan jou wel besteed).
    Moisschien kun je bij Action (bijvoorbeeld) van die zuignapjes met een haakje eraan kopen? Dat houdt vast wel aan de buitenwand van de caravan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat zal heel gezellig staan vrolijke kleurtjes !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kunstig en mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je vind vast wel een manier om hem op te hangen. Leuk geworden. Een wandhanger gaat te ver, dan hang ik wel quiltblokken op. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk geworden hoor. Gezellige kleuren en mooi gemaakt.
    Leuk om het een en ander te veranderen.
    Wat zullen jullie straks vrolijk en gezellig op vakantie gaan.
    Het is nu al echt vakantieweer, heerlijk genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat zal dat gezellig staan straks! Misschien kan je een onzichtbaar stukje vislijn aan het stokje binden en dat ophangen aan een zuignap?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wowww wat is het prachtig geworden Elizabeth, en het past perfect bij de
    mooie vlaggenlijn. Jullie krijgen een heerlijke huiselijke warme sfeer zo
    in de caravan, TOP!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg leuk! Ook dat je zelf aanpassingen hebt gemaakt, zodat het echt jouw unieke wandhanger is geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind hem erg mooi. Het wordt meer eigen als je er wat aanpassingen in verwerkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je bent lekker bezig geweest zeg met verschillende patroontjes uitproberen.
    Leuk om er een wandhanger van te maken. Wat zal het gezellig worden in je caravan.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...