Busy Bessy Creatief

Totaal aantal pageviews

vrijdag 29 november 2019

Strong ... Crea 5219


Het ging niet van een leien dakje bij dit onderwerp... Er valt best e.e.a. te bedenken bij dit onderwerp, maar het viel één voor één af in mijn beleving. 
Tenslotte was ik het zò beu, dat gezoek en gedenk ... Ik pakte toch maar die afbeelding van een leeuw uit de Kampioen en plakte hem op.
Er stonden stukjes tekst rondom en die wilde ik niet. Daarom bewerkte ik de rest en de pagina ernaast met een mixje gele en donkerbruine acrylverf en bracht dat met een rolletje aan.


Jammer dat alles zo glinstert, dat komt ook door het lamplicht in de avond ...
Ik heb heel veel foto's gemaakt van deze pagina, het blijft stoeien met het licht en het glimmende papier:)




De quote komt weer van internet ... "You never know how strong you are, until being strong is your only choice ... "
Ik stempelde de woorden met bruine acrylverf, maar dat was niet zo'n succes zoals je ziet ...
Weer een leermomentje!



Ben je ook benieuwd wat de andere dames maakten?

    -  Marjan Maakt
    -  Blauw ruitje
    -  In de weer
    -  De Breimeisjes
   
Het woord voor volgende week (49) is "Light" ...

En heb je al gelezen dat er een CREA 5220 komt? Zie de blogpost hieronder ...

12 opmerkingen:

  1. Mooi, ik houd hier juist wel van. Misschien vind ik dit wel een van je mooiste creaties. En ik zag jullie hersenspinsels voor een nieuwe crea net ook al even langskomen. Mooie lijst. Ik heb weer veel om over na te denken.
    Fijn weekend.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de pagina juist sterk overkomen. Goed gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, juist mooi! Zo sterk als een leeuw en qua kleur ook een heel mooi geheel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat 'mixje van gele en donkerbruine acrylverf' doet het hartstikke goed! Het kleurt mooi bij de leeuw en met de donkerbruine letters vind ik het een sterke uitstraling hebben. Het feit dat de letters niet zo sterk afsteken als wanneer je bijvoorbeeld zwart zou hebben gebruikt, maakt het lezen niet minder moeilijk, maar geeft de spreuk juist extra kracht, vind ik.
    Maar als je er zelf niet tevreden over bent,mis een klein wit streepje in of om de letters misschien een idee?
    En ja, foto's maken is deze tijd van het jaar lastig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het prachtig. De tekst zag ik ook bij Tops en die is zo waar

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De rechterpagina vind ik met de leeuw zo mooi en echt STERK!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig, dit ontwerp straalt zeker veel kracht uit.
    Die bruine gestempelde letters vind ik juist heel goed geslaagd. Valt niet te veel op tussen al dat bruin en geel, maar toch goed te lezen.
    Echt mooi die leeuw er zo tussen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. En of dit kracht uitstraalt, SUPER kracht zou ik bijna zeggen,
    vind het een heel mooi geheel geworden met een prachtige quote!!!
    De eerste foto greep me echt, de uitwerking is heel harmonieus.
    En ja foto's nemen met deze weersomstandigheden is zeker heel lastig.

    Heb bij Crea 5220 ook even gereageerd, jullie hebben samen een prachtige
    lijst bedacht.

    Fijn weekend verder,
    Groetjes Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind hem prachtig en krachtig. groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...