Busy Bessy Creatief

Totaal aantal pageviews

vrijdag 8 maart 2019

Travel ... Crea 5219

Deze week gaan we niet moeilijk doen..., dat heb ik vorige week al gedaan. En hartelijk dank voor alle invoelende reacties!


De laatste jaren vinden DH en ik het heerlijk om met een camper te reizen/op vakantie te gaan. En vooral het trekken vinden we zo leuk; 's morgens niet weten wat je midden op de dag aantreft en waar je de komende nacht zal slapen...
Het bedrijf waar wij een camper huren heet Travelsmaker. Daar wil ik best een keertje reclame voor maken, want we zijn er ontzettend tevreden over. Het zijn echt toffe mensen ook!


Dus het was voor mij vrij logisch dat ik bij Travel meteen aan hen dacht. Ik maakte de achtergrond toevallig in de kleuren van het bedrijfslogo, (dat zag ik pas later...) met acrylverf en de kwast.
Uit een oude landkaart knipte ik een cirkel, die onderbroken moest worden vanwege de spiraalband.
Verschillende rolletjes washi tape in zwart/wit werden gebruikt om er beweging en route in te brengen.


Uit een envelop maakte ik een camper, niet perfect... juist een beetje naïef... De venstertjes kon ik gebruiken als raam, daar had ik lol in...
De wielen zijn gemaakt van cupcake papiertjes, en het restant is ook gebruikt omdat ik het er qua kleur en vorm bij vond passen.
Over de achtergrond en de landkaartcirkel is nog wat witte gesso gegaan; dat geeft iets meer rust en verbindt de onderdelen. 




Meer zien van week 10 Crea 5219 over Travel ?
 - Marjan Maakt (en Jittie)
 - Blauw ruitje
 - Knutselpret
 - Juffrouw Ooievaar
 - In de weer
 - Made by Céline


Het thema voor volgende week is Patience.


18 opmerkingen:

  1. Mooi Elizabeth, ik mis je camper verhalen wel. Te druk met huis, beesten en de (haha) camping? Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gemaakt. Ik ken de verhalen van je avondturen met de camper nog wel. Heerlijk he dat zwerven over de wereld. Gaan jullie binnenkort weer een tripje maken?

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat grappig dat je onbedoeld de kleuren van Travelsmaker als achtergrond hebt gebruikt! En wat een leuk idee om vakantieafbeeldingen als ramen van de camper te gebruiken. Ja de camper.... Ik had er stiekem al een beetje op gerekend dat het bij jou ook die kant op zou gaan.😂
    Je washitapebanen en de cupcakevormpjes zijn goed bedacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk gedaan! Heerlijk he, op stap met de camper, ik kijk er ook weer naar uit :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha ik snap dat een camper of busje moet wel heel fijn zijn zp elke keer een ander plekje zoeken. Leukdat je bij toeval de goede kleuren pakte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat heb je op een leuke manier verwerkt.
    Zo krijg je al weer zin om op reis te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi gemaakt, vooral het venster van de envelop heb je goed benut. Leuk ook de wielen van cupcake vormpjes. Het is een prachtig geheel geworden. Nu plannen maken voor een tocht ???

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi geworden, wat een leuk idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi weer gegeven. Travel vond ik een redelijk makkelijk woord. Op andere moet ik langer broeden.
    Fijn weekend.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk gedaan. Zo reis je met de camper de hele wereld rond.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wederom weer een fantastisch resultaat, en ook wel fijn dat
    het nu een keer vrij snel tot stand kwam. Grappig dat de kleuren
    die je koos toevallig dezelfde zijn als het bedrijfsloge waar
    jullie een camper huren. Heerlijk op deze manier vakantie te
    beleven, vroeger kampeerde ik veel in Frankrijk en wist s'morgens
    ook nooit waar ik s'middag terecht zou komen, heerlijk is dat.
    En af en toe als we op weg gingen kon het ook zomaar niet al teveel
    kilometers verder opeens zo mooi zijn dat we daar dan weer een dag
    of twee bleven staan. Op deze manier proef je echt de vrijheid.

    Heel fijn weekend,
    Groetjes,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie uitwerking zeg.
    Prachtige kleuren en alles klopt.
    Heel erg knap gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi weergegeven, duidelijk dat jullie dol zijn op je camper.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lijkt me wel heel avontuurlijk en toch comfortabel om met een camper op reis te gaan.
    Herinner me geen verhalen van jou, misschien volgde ik je toen nog niet, dat zou kunnen.
    Leuk gemaakt zo met die landkaart.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als je op één van de labels camperreis klikt, kom je bij de verhalen...

      Verwijderen
  15. Heel leuk en heel "travel"!
    Het lijkt mij ook heerlijk, misschien komt het er nog eens van :-)
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...