Busy Bessy Creatief

Totaal aantal pageviews

dinsdag 19 februari 2019

Weer een stapje verder



Intussen zijn de plannen voor de poppencamping een beetje realiteit aan het worden.
De burgemeester heeft toestemming gegeven, mits de omgeving geen last ondervindt...
Dus dat betekent wel dat ze zich een beetje gedeisd moeten houden, en dat is voor mij wel een pré.



Het receptiegebouw is bijna klaar!
De afgelopen week is het dak erop gegaan en konden de ramen en de deur geplaatst worden.



Maar daarmee is er nog geen camping...
Er moet natuurlijk ook een sanitair gebouw komen. Dus voorlopig nog wel even werk aan de winkel voordat er bezoekers kunnen komen.



Meer poppendag:
Akkelien (De Breimeisjes)
Rita (Hobbyrita's blog)
Sandra (Beautiful Boardwalk)



25 opmerkingen:

  1. Heerlijk zeg, zo'n poppencamping in de tuin is toch wel erg gezellig. Nu maar hopen dat de poppen geen overlast geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het zo leuk dat jij een poppencamping maakt! Ik denk dat mijn dames graag eens langs komen! (Zouden we best kunnen doen. Een picknick op jou camping met alle poppenmoeders. ;-)) O en ik doe graag mee op dinsdag poppendag, voorlopig genoeg te melden! :-) XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat gaat van de zomer een gezellige boel worden op jullie "buiten" :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super leuk is dit ik ben nu al benieuwd naar het vervolg

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super, ben benieuwd of er al inschrijvingen zijn :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Komt er ook een camperplaats op de camping? :O)
    Wat een mooi huisje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk bedacht Elizabeth!
    Hoop dat de camping groot genoeg wordt voor mijn 109 Schildpadpoppen om te komen logeren :-)
    Zo te zien vindt poeslief het een beetje te klein...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als ze allemaal hun eigen tentje mee brengen moet het lukken hoor..
      En anders doen we ze in een grote hangmat in de veranda!

      Verwijderen
  8. Fantastisch! En die foto's! Hé, hier word ik helemaal blij van :-)
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtig gehaakt gebouw.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Toiletgebruik staat al op de achtergrond? Of is dat de Pipowagen voor de verhuur? Haha. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat fijn dat de vergunning er is. Nu maar lekker aan het werk dan. Want het voorjaar komt eraan en voor je het weet heb je de eerste gasten.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een fantastisch nieuws. Saar wil graag vast reserveren voor de zomervakantie. Ze komt met de tent.
    We zullen de ontwikkelingen op de voet volgen.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gezellig zeg, de camping wordt vast mooi. Ben benieuwd naar het vervolg.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooi gebouw en het weer doet ook al mee :) dan kom je toch vanzelf in de camping stemming, dat gaat een gezellige camping worden met veel boekingen :)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het ziet er zo schattig uit. Nog even en met dit weer kan het kampeerseizoen snel beginnen dus is er voor jou werk aan de winkel!!!!!!
    Succes.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooi gebouw is de receptie geworden, gauw verder met de volgende gebouw(en)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dit is echt geweldig Elizabeth, wat een prachtig huis is
    het geworden, en dit is nog maar het begin van de poppencamping.
    En als ik de reactie lees van Floor willen haar 109 Schildpad poppen
    al komen logeren, haha.
    Zo grappig hoe poeslief de nieuwe aanwinst bekijkt en keurt, laat
    het deurtje maar niet open staan want ik zie het al voor me, helemaal
    opgevouwen in dat huisje.

    Groetjes,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dat is een mooi begin. Jammer dat je in de krokusvakantie nog niet open kunt. Ik zag op het journaal dat er al volop gekampeerd wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gelukkig wordt het geen jongerencamping waar het bier in kratten naar de tent staat. Kan er in de toekomst misschien ook een hoekje komen voor gebreide aapjes? Hier zitten ze al met de neus tegen het scherm: Dat lijkt hen erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Nou ja, heb ik zomaar een bericht gemist!
    En dan nog wel met zulk belangrijk nieuws! Ik zou zeggen: hijs de vlag! Wat zal dit een super gezellige camping worden.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...