Busy Bessy Creatief

Totaal aantal pageviews

woensdag 29 juni 2011

Wat staat er op de pennen?

Vanaf januari 2011 laat ik elke 14 dagen een nieuw blok zien voor het mee-brei-deken. Zelf moet ik natuurlijk een voorsprongetje hebben, en dat is me ook steeds wel gelukt. Maar nu was ik toch bijna er door heen...
Gelukkig zijn er weer nieuwe in de maak..., kijk zelf maar:


Wat gaat het worden?
* blok 16: tegeltjes
* blok 17: driehoekjes
* blok 18: ruiten
* blok 19: grove ajoursteek
* blok 20: ????


6 opmerkingen:

  1. Leuk. Ik heb ook een patroon voor een breirol liggen en wil daar van de winter aan beginnen. Eerst nog mooie niet te dure katoen of een mooi wolletje zoeken.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw, moooi!!!
    veel plezier nog,
    groetjes Maaike

    PS ik ben nog op zoek naar een geschikt campingprojectje, nog ideeën?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben zelf Met blok 9 nog bezig, had even wat oponthoud omdat ik er 2 heb uitgehaald die me net even te groot waren.. die waren gebreid met een nieuwe bol Saskia,,Nu ik heb gemerkt dat in de wilbra wol ook verschil in dikte kan zitten.
    Ik heb dit opgelost door de wol wat op te rekken.
    trucje van mijn moeder ;-) nu zijn ze perfect.

    groetjes - Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er heel mooi uit, zal wel een hele mooie deken worden.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. complimenten voor al die mooie blokken die jij steeds maakt!!!!!
    ik ben echt benieuwd naar je eindresultaat.
    hoeveel blokken moet je nog voor je deken af is???
    groetjes hester

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, dat ziet er veelbelovend uit!
    Heb je zelf al het een en ander aan elkaar genaaid?
    Ik ben heel benieuwd hoe het gaat worden.

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...