Busy Bessy Creatief

Totaal aantal pageviews

donderdag 16 juni 2011

Patchworkhart en appliceren ...

Er liggen drukke en behoorlijk vermoeiende dagen achter me, maar ik wil nu toch graag even tijd maken voor een blogberichtje om jullie te laten zien waar ik mee bezig ben.
Gelukkig is er tussendoor nog wel eens een half uurtje tijd geweest om wat te haken of te naaien.


Dit kussentje is gemaakt van diverse stofjes. Een papieren hart stond model, ik heb dit in verschillende vakken verdeeld en deze weer als patroon op de stof overgenomen. Na het aan elkaar naaien van de diverse lapjes heb ik met borduursteken de naden accenten gegeven. Dit geeft het effect alsof het kussentje met de hand in elkaar gezet is...


Het eerste blokje voor mijn hartenquilt. Ik weet nog niet hoe groot de quilt gaat worden, het plan is om telkens iets anders uit te proberen...

7 opmerkingen:

  1. Wat een schattig hartje leuk zo met die siersteekjes en je hartenquilt gaat vast heel bijzonder worden.....

    groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuk hartje........dat zou ik toch ook moeten kunnen. Lijkt me zo leuk als cadeautje........

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi hoor met die blauwe stofjes. Die siersteken maken het echt af. De hartjesquilt ziet er ook veelbelovend uit. Waar haal je de tijd vandaan om dit allemaal te maken.
    Het is steeds weer een verrassing wat je laat zien!

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat Patchwork, ik hou wel van die kleuren en zo apart met die steken, het is een lief hartje geworden.
    groetjes - petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig! En daarom houd ik zo van handwerk. Je kunt zien dat het met liefde is gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg mooi! Ik vind patchwork maar moeilijk hoor! Ik plaats zo snel mogelijk de tutorial op mijn blog! Fijn weekend vast! Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat ben je toch altijd bezig! heerlijk om te zien en te lezen. dat kussentje is erg leuk geworden! Het swappen is leuk om te doen, niet speciaal om de heb idd(toch wel een beetje natuurlijk, haha) maar het idee dat iemand moeite heeft gedaan voor je is wel speciaal...

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...