Busy Bessy Creatief

Totaal aantal pageviews

vrijdag 27 mei 2011

Ik ben zo blij, zo blij...


Pfffffft...., ik kan weer bloggen op mijn laptoppie!

"Compleet verslaafd, ma..., moet je eens kijken hoe afhankelijk u bent..." was het commentaar van mijn zoon Arthur, nadat hij internet explorer opnieuw had ingesteld en de boel weer naar behoren werkte!


Ach ja, beetje gelijk heeft-ie natuurlijk wel, maar ik had allang wat tijdelijke oplossingen bedacht en was daar al druk mee in de weer...
Ja, we zijn van zoveel dingen afhankelijk... Zo is het leven, en niets is zeker... De kunst is om daar goed mee om te kunnen gaan en je niet gek te laten maken!

Vandaag even een druk dagje; ik wil van alles afwerken en opruimen. Soms heb ik zo'n bui en daar moet ik gebruik van maken. Het werkt heerlijk om alles weer op een rijtje te hebben en is voor mij de voedingsbodem voor nieuwe dingen!

Zometeen eerst even naar school, naar mijn werk; gisteren is er nog veel blijven liggen en maandag zijn er meteen weer allerlei besprekingen..., dus dan komt er niets van ordenen!

Groetjes, Elizabeth

3 opmerkingen:

  1. HALLO ELIZABETH
    IK BEGRIJP DAT WEL HOOR DAT JE HEEL ERG BLIJ BENT,HIHIHIHI
    IK ZOU OOK UIT MIJN KOEKIE GAAN ALS IK NIET MEER OP MIJN LAPTOPPIE KAN EN ZEKER ALS JE EEN LEUKE BLOG HEBT ZOALS DIE VAN JOU,
    DUS IK BEN BLIJ DAT JE WEER VROLIJK KAN BLOGGEN,
    GROETJES HESTER

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zouden we zijn, zonder onze blog ;)
    het is toch veels te leuk om het te lang te moeten missen, dus bij deze veel blogplezier

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Elizabeth.
    Ik kan weer reageren op mijn laptop.
    Mijn man heeft firefox er op gezet en nu is het weer klaar.
    Groetjes Hetty.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...