Busy Bessy Creatief

Totaal aantal pageviews

maandag 14 oktober 2019

Inhaalslag ... Crea 5219

In de achterliggende weken heb ik geprobeerd de onderwerpen van Crea 5219 uit te beelden.
Veel inspiratie had ik niet, maar wel de behoefte om te kleuren...


Trees... , geïnspireerd door een tekening van Judy Grupp en uitgevoerd met alcohol markers:







Fall ..., geïnspireerd door een afbeelding van Fine Art America en hier gebruikte ik acrylverf:


Ik dacht dat ik tussendoor nog foto's had gemaakt, maar ik kan ze niet meer terugvinden ...

Er zijn nog twee onderwerpen die ik moet/wil uitwerken, en dat zijn 'compassion' (week 1) en 'focus' (week 3). Dat komt omdat we een paar weken later in januari zijn gestart met Crea 5219...
Ik wil deze onderwerpen echt nog in mijn dummy uitbeelden!
En wist je dat na vrijdag er nog maar 10 weken/onderwerpen overblijven voor de rest van het jaar 2019? Wat gaat het jaar toch weer hard ...



13 opmerkingen:

  1. Alle twee zijn echt geslaagd en zo verschillend van materiaal gebruik, prachtig !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je behoefte om te kleuren is heel goed gelukt zeg, wat een
    prachtige fleurige bomenrij, heel fraaie motieven heb je
    gekozen en de kleuren zijn super!!!
    Zo grappig te zien de totaal andere uitwerking, mooie herfstkleuren
    en knap hoe je hebt doorgewerkt in het spiraal.
    Hoop de dat je de tijd en inspiratie zal vinden om de twee die
    nog ontbreken alsnog te voltooien.
    En nog maar 10 onderwerpen, inderdaad dat is heel snel gegaan.

    Groetjes,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja wat gaat het snel hé.....
    De herfstkleuren zijn zo sprekend,dat vermelding van de prompt eigenlijk niet nodig is😉.
    De uitwerking va Trees vind ik super, wat een mooie detaillering vande bomen! Ik vind de combinatie van de vrij realistische boomstammen en de fantasierijke boomkronen schitterend!
    Nu ik lees over de eerste prompts van onze Crea5219 vraag ik me af of ik die al eens op mijn eigen blog heb laten zien, ik ga het eens nakijken 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ontzettend mooi!
    In eerste instantie was ik wat afwachtend bij de Crea 5219, uiteindelijk toch ingestapt en ik vind het echt heel leuk! Wat een goed idee van jou en Marjan! Ik ben benieuwd of jullie voor volgend jaar ook weer zoiets hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, voor dat je het weet is er weer een jaar voorbij. Maar wel een heel creatief jaar voor jou, met heel veel onderwerpen die je mooi hebt kunnen uitbeelden.
    Ik vind die bomen echt zo leuk! Elk boompje heeft zo'n mooi cirkel kruintje.
    Nog nooit van alcohol markers gehoord.
    Heb wel laatst ecoline stiften gekocht, maar helaas nog niets mee gedaan, hoewel het plan er wel ligt.
    Veel plezier met de laatste onderwerpen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi uitgewerkt! Ik zag ook dat er nog maar een paar weken zijn. Voor de meeste heb ik al ideeën in mijn hoofd. Nu de uitvoering nog.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zoals ieder jaar, vliegt het jaar voorbij.
    Ik vind je bomen enig, vooral die eerste serie, lekker bont gekleurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Vrolijke bomen, daar wil je wandelen, Fall heeft prachtige kleuren. Het jaar gaat snel en dat merk je met zo’n weekproject. Spannend de laatste weken. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind vooral die bomen gaaf geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Had nog niet eerder gehoord van alcohol markers, maar wat zijn de bomen moooiii!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Kleurrijke bomen ze doen mij denken aan het glazen bos in mijn geboorte dorp
    Haaksbergen.
    Op Google staan wel filmpjes om even te bekijken.
    Helaas is het ook al vaak vernield iets wat ik niet begrijp maar ja wie ben ik?.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...