Busy Bessy Creatief

Totaal aantal pageviews

vrijdag 10 september 2021

Rolodex R-kaartjes

Wat zijn we al een eind met het alfabet hè.. Ik vind het nog steeds leuk, alhoewel het me wel eens hoofdbrekens kost. Maar als ik het goed heb, dan ondervinden we dat allemaal van tijd tot tijd...



Op de blog van Céline probeerde Ulle Roodkapje in de hoofdrol te krijgen. Nou Ulle, ik heb naar je geluisterd hoor; hier is ze dan...

Josephine liet o.a. oude reclame affiches van de Bijenkorf zien en dat deed me meteen denken aan het inpakpapier van Albert Heijn, waar ik wel eens een stukje van meeneem...



Bij Anita zag ik het mooie Roodborstje, en ach... wat is dat toch een prachtig vogeltje. Meteen kwam dit oude liedje weer bij me boven... 


Angela had tijdens een wandeling foto's gemaakt van allerlei (deels) rode voorwerpen die ze tegenkwam. Hoe leuk! Naar aanleiding van dit idee maakte ik een digitale collage in rood.



Bij Annet en Carmela zag ik rode en rose rozen ... In mijn plaatjesmapje had ik nog deze kleine afbeeldingen zitten en die kwamen nu goed van pas.

Radijs komt uit mijn eigen koker; ik ben er gek op!



En tenslotte maakte ik ook een kaartje met Raffia als onderwerp, en eentje met Retro.
Allebei n.a.v. mijn uitwerking van de letter R.


Niet iedereen maakt in de even week een extra blogpost voor Crea 2021, maar hieronder het lijstje van de deelnemende dames:

13 opmerkingen:

  1. Pracht kaartjes weer je map gaat zo vol raken

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel diverse serie kaartjes, maar met de R is ook best veel te bedenken. Jij moet wel een heel grote verzameling plaatjes hebben als ik het zo bekijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je alle uitwerkingen weer mooi vertaald naar je Rolodex! Ja, we schieten al lekker op met het alfabet. Hoe anders kijkt dat nu dan in het begin van het jaar toen alle letters nog blanco voor ons lagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk om te zien al die mooie kaartjes met een R.
    Roos, roodborstje en roodkapje, allemaal zó goed gevonden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ach, wat heb je dit weer geweldig gedaan Elizabeth.
    Hoe mooi zal het zijn om regelmatig van gaan zitten te genieten als het helemaal klaar is.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie Rolodex kaartjes met de R. En duo Kars met het roodborst liedje. Wat heb ik deze CD’ veel gedraaid op mijn werk. Misschien ligt er hier nog ergens een kopie, voor het geval dat. Op naar de S, daar weet je ook vast wel wat passends. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke uitwerkingen heb je weer gemaakt. Bij mij kwam Roodkapje vandaag ook even langs.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O, ja, dat cadeaupapier van AH, zo leuk!
    Het is weer een prachtige samenvatting!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat zijn ze allemaal leuk, je Rolodex kaartjes! Ik heb het bloggen tijdelijk stop gezet, dus ook dit alfabet, maar stiekem hoop ik erop dat jullie dit volgend opnieuw organiseren, dan heb ik namelijk al een plannetje hoe ik het zou gaan invullen 😄 Ik lees met veel plezier alle ideetjes van de anderen, en met de R kun je heel veel, de R is weer in de maand...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je de Rolodex R-kaartjes weer fantastisch vormgegeven Elizabeth,
    en ik vind het altijd zo leuk en vooral lief dat je ideetjes van andere
    er op een of andere manier in verwerkt. Wat een lief roodkapje heb je
    getekend en ik dat inpakpapier van Appie, enig. Den k dat ik daar toch
    maar eens naar toe moet;-) En dat liedje krijg ik nu niet meer uit mijn hoofd, hihi

    Geniet van het weekend,
    groetjes Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ulle is erg blij om ook Roodkapje bij jou te zien.
    En ik vind dat je mooie kaartjes hebt gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kaartjes echt top! Plus een leuke herinnering aan deze Crea2021
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat zal dat later leuk zijn om al die rolodex-kaartjes door te snuffelen! 😃

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...