Busy Bessy Creatief

Totaal aantal pageviews

zaterdag 11 september 2021

Wie o wie...

Ik durf het bijna niet te vragen...., maar ik doe het toch maar.

Omdat ik mijn deken 'Letitia's garden' 24 steken breder wil maken, kom ik blauw garen te kort.
Ik haak de deken met Royal van Zeeman.

Het is in de winkel niet meer verkrijgbaar, en ik heb ook al rondvraag gedaan in mijn eigen 'garen-kring'...

Nu hoop ik maar dat één van jullie deze kleur heeft liggen en één bol aan mij wil verkopen. 
Natuurlijk worden alle kosten vergoed!

Het is geen klassiek donkerblauw en ook geen petrol.
Of je zou het hèel donker petrol moeten noemen.
Helaas heb ik ook geen wikkels meer!





het gaat om de kleur van de rij bloemen boven de okergele...


En ik kwam nog een foto tegen op internet, waarbij de kleur goed wordt weer gegeven...


Als je denkt dat je de kleur hebt liggen, en je mij wil helpen... zou je dan willen reageren?
Ik kan dan een draadje naar je opsturen om de kleur te vergelijken, zodat er geen misverstanden ontstaan.
Alvast bij voorbaat heel hartelijk dank!


17 opmerkingen:

  1. Wat jammer, het is net geen kleur die ik gebruik, dus ik heb het niet. Volgende week moet ik weer over het dorp en ik kan kijken of ze die kleur nog hebben liggen als je dan nog niet geholpen ben. Het wordt wel een prachtige deken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helaas, ik kan je niet helpen. Ga voor je duimen dat er een lezeres die je uit de brand kan helpen, zou toch wel heel jammer zijn als je de deken niet kunt afmaken volgens patroon.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Misschien kan ik je helpen.
    Ik kijk even tussen mijn bollen. Kom er nog op terug, morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb lades vol Royal, maar allemaal met ee oudere wikkels. Ik zal voor de zekerheid maandag kijken, ben nu niet thuis.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ga ook voor je kijken, dat is waarschijnlijk dinsdag, hier in het dorp is geen Zeeman.
    Ik hoop van harte dat iemand je kan helpen. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heb je gekeken op marktplaats?
    Royal wol zoeken.
    Succes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik hoop dat iemand je kan helpen. Je deken wordt zo mooi, het zou jammer zijn als je er niet verder mee kunt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohhh wat balen Elizabeth, maar misschien toch nog een kansje als ik
    de reacties hier lees. Zou toch jammer zijn als het niet lukt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zal zo snel mogelijk gaan kijken (zet het nu even in mijn agenda 😉)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik denk dat ik een bolletje voor je heb, maar de kleur blijft lastig (weet het niet zeker)
    Het is héél donker, jeans achtig, kobalt blauw.
    Hoe dan ook, ik zoek je mail adres, maar weet niet of ik dat hier kan vinden.
    Ik kan je een foto appen of mailen naar zou je via mijn blog dan even contact met mij kunnen opnemen?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Als het goed is heb je toch een mail van mij ontvangen.....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hoor, klopt... En als het goed is heb jij een mailtje terug gekregen!

      Verwijderen
  12. Op facebook zijn meerdere groepen waar je terecht kunt als je garen zoekt.
    Zoek op bolletje wol en je vind ze.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hopelijk heeft iemand jouw kleur. Zo’n mooi werkstuk wil je afmaken. Succes. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik zie ineens een foto in plaats van het oude, vertrouwde plaatje 😀

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...