Busy Bessy Creatief

Totaal aantal pageviews

dinsdag 30 april 2019

D'r zit een luchtje aan ...


Toen ik gisteren mijn boek uit de slaapkamer ging halen, wist ik werkelijk niet wat ik zag ...


- Wat doen jullie op mijn bed? vroeg ik.
- Nou, zei Sterre, we hebben logees... en omdat de camping nog steeds niet klaar is, gaan we maar hier slapen. Alleen stinken de lakens zo vreselijk!



De eerste paar tellen wist ik niets te zeggen...
De brutaliteit..!
De lakens...?
Stinken ..?

Maar toen begon ik toch te lachen! Zie de dames (oeps er is ook een heer bij) daar liggen onder lakentjes van zakdoeken. 
Toen ik vorige week de was buiten op had gehangen en ik terug kwam van boodschappen doen, rook ik het al voordat ik het zag...


Tja, dat gebeurt hier regelmatig. En één van de eerste keren vroeg zoonlief of ik soms een ander wasmiddel had gebruikt ...😅

- Ik geef jullie 5 minuten om hier weg te gaan en de boel op te ruimen, zei ik.
  En je zoekt maar een andere plek om te slapen!


Een half uur later zag ik de deur van de Pipowagen open staan en ik besloot maar een kijkje te gaan nemen.
Ja hoor, ik had het goed gezien.


Het hele stel zat daar binnen, zonder lakens ...
En ze vonden het nog leuk ook! Een boerencamping ... riepen ze in koor ...


Alleen Sterre hield zich stil!


En misschien is er nog meer poppendagnieuws bij:
Akkelien (De Breimeisjes)
Rita (Hobbyrita's blog)
Sandra (Beautiful Boardwalk)

17 opmerkingen:

  1. Het is een heerlijk stel, maar je hebt er je handen vol aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, reuze grappig met die knijper op hun neus, tja... als ze op het land aan het gieren zijn moet je je neus soms dicht knijpen. Vooral als je op het platteland woont ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die wasknijpers zijn wel een uitvinding! Ga ik ook maar eens gebruiken, als de boeren weer gieren. Dan hou je tenminste je handen vrij om nog iets anders te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kan die boer geen ander luchtje nemen, haha. Wat een stel. Maar eerlijk is eerlijk, zo’n Pipowagen is ook erg leuk. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha ha ja dat is buitenaf wonen. Maar dat is het wel waard.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Stinken??? Oeps dat is niet lekker voor de gasten op de camping. Maar het is wel echt een boerderijenlucht natuurlijk. Als je uit de stad komt vind je dat misschien wel lekker... hoewel....
    Zelf ben ik gek op de geur van vers gemaaid gras :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha, wat een stel is het toch!
    Goed dat je nu eens streng bent geweest, want voor je het weet nemen ze je hele huis over.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha, een verrassende ontwikkeling in het campingverhaal :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het lijkt wel een aflevering van 'ik vertrek'. Daar zijn ook vaak de kamers nog niet klaar als de gasten al komen.
    Maar wat die Sterre nu weer denkt of bedenkt???

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Haha inderdaad een aflevering van ik vertrek. En heel landelijk als zelfs het wasgoed er naar ruikt. Ik ben ook nog steeds zeer benieuwd naar de camping.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja zo gaat dat op het platte land soms ruik je iets wat niet jou keus zal zijn maar ach het waait weer over de rust maakt toch alles goed he. En de Pipo wagen op de camping komt mij wel bekend voor het was het eerste toilet gebouw op een boerderij camping lang geleden in Lochem.
    Niks mis mee toch de poppenkinderen zijn er volgens mij ook blij mee.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hahaha, als je op het platteland woont, moet je gewoon aan gewend zijn, geurtjes horen er ook bij ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh ja, die heerlijke gierluchten! 😨
    Ik mis een heleboel van het polderleven, maar die luchten, die mis ik niet.
    Geweldig die knijpers, hahaha!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hahaha, ja dat kan flink stinken.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hahahahahaaaaaa wat een giller,zie je in gedachten al bezig
    met al je poppenkinders, die wasknijpers prachtig gewoon.
    Tsja..... dat gieren gebeurt hier in het noorden ook regelmatig
    en dan kan het wasje inderdaad maar beter niet buiten hangen.
    Maar ze hebben het goed bekeken in de Pipowagen, een SUPER
    plekje voor de deugnieten, en de camping is op deze manier
    meteen werkelijkheid geworden voor de dames en 1 heer, hihi
    Heerlijk altijd deze verhalen, geniet daar echt van.....

    Groetjes,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ha, ha, ik vind het juist lekker ruiken, dan weet ik ook dat ik weer dichter bij huis kom ;) De Pipowagen wat slim, die kan zo lang voor de gasten van de camping gebruikt worden :) Wel slim om een wasknijper op alle camping gasten de neusjes te doen ;) Groetjes en een fijne avond, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Och dat luchtje hè, echt iets van het platteland. Als dat hier gebeurt zieje ineens alle vrouwen de was binnenhalen, die houden (net als ik) niet van dat luchtje aan het wasgoed.
    En ach die knijpers, kostelijk om te zien, maar ze hebben het goed bekeken daar in de pipowagen.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...