Busy Bessy Creatief

Totaal aantal pageviews

maandag 1 juni 2015

Lists - wings ... Journal 52

Voor de challenge van Journal 52 maakte ik steeds een dubbele spread. Maar ik merkte op een gegeven moment dat het wel erg hard ging in m'n dummy. En geen wonder, want er zitten maar 40 gekleurde bladen in. Dat houd je dus geen 52 weken vol met dubbele spreads.
Dus zit er niets anders op dan op z'n tijd een enkele pagina te maken. Ik ben dan wel weer zo'n muts, dat ik vind dat ze met elkaar moeten combineren ...


Het onderwerp was eigenlijk 'top ten lists', maar ik heb gewoon allerlei lijstjes opgeplakt die ik in het dagelijks leven gebruik. Dat past een beetje beter bij mij. Natuurlijk heb ik wel dromen, maar daar maak ik geen lijstjes van. Ook niet van mooie dingen, die zitten gewoon in m'n hoofd.


En het onderwerp voor week 22 was 'wings'... 
Ik had meteen een zinnetje in m'n hoofd '..... geeft je vleugels'..
Natuurlijk ... pianomuziek...! 
Ik ging zaterdagmiddag aan de slag, maar ik schreef het zinnetje automatisch in het Engels.
Met stempelletters stond daar "music gives you wings"...
En zondag zag ik het opeens... het effect is weg .... dit kan niet!



Hierboven zie je de dubbele spread. De achtergrond heb ik met een iets vochtig sponsrollertje gemaakt van twee druppels verschillende blauwe verf. Daarna ben ik gaan plakken en is de pagina licht bewerkt m.b.v. een permanent stift.
De vleugel is een plaatje van internet, het vogeltje ook.
Voor de vleugels gebruikte ik een sjabloon en de delen heb ik gesponsd met witte en lichtblauwe verf.
Tenslotte veranderde ik de tekst m.b.v. gescheurd grijs papier en letterstickers...



7 opmerkingen:

  1. Och, totaal niet aan zulke lijstjes gedacht...! Schitterend om te zien, hoe ieder weer een eigen invalshoek voor een onderwerp heeft. Het ziet er zo ook mooi uit - beide pagina's sluiten prachtig op elkaar aan. Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het b;ijft wel een uiitdaging om iedere opdracht eeneigen invulling te geven. Dat is beste wel knap. Leuk bedacht.

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt er weer een mooie eenheid in gebracht!
    Telkens verwonder ik me weer over wat je van de opdracht 'breit'....
    Heerlijk om naar te kijken!

    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dromen moet je ook niet delen maar in je eigen hoofd koesteren. Soms is het heerlijk om even in gedachten te zijn met je eigen dromen.
    Leuk hoe je e.e.a. maakt dat zou mij niet lukken.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Och hoe mooi weer !
    Marian van Creahoekje heeft gelijk, ik verwonder me ook altijd wat je er nu weer van weet te maken !
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het combineert goed met elkaar. Hoe kom je erbij om er boodschappenlijstjes van te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk gedaan deze dubbele spread die weer perfect bij het thema past vind ik, ik verbaas me steeds weer hoeveel inspiratie jij errond vindt!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...